جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهربازی معارفی در مشهد مقدس

حوزه/ مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(سلام الله علیها)۹ از ثبت نام بیش از هزار بانو در ۳۳ رشته معارفی کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»، مریم شهبازی با اشاره به این که آستان مقدس حضرت معصومه(سلام الله علیها) به عنوان یکی از قطب های فرهنگی، همواره در طول سال اقدام به برگزاری دوره های معارفی در رشت های مختلف برای بانوان می کند، گفت: در پاییز امسال هزار و ۸۰ نفر در ۳۳ رشته معارفی ثبت نام کرده اند.

وی تفسیر ترتیبی، تفسیر تکمیلی، مهدویت، مقدماتی، مهدویت تکمیلی، تربیت دینی کودک، صحیفه سجادیه، طب مقدماتی، طب تکمیلی، کارگاه وسواس، کارگاه آموزه های زندگی، تفسیر موضوعی، کارگاه آموزش های پیش از ازدواج، تدبر در قرآن، آیین همسردای، کارگاه چالش های عصر رسانه، احکام عمومی، احکام بانوان، کارگاه رسانه های مجازی و مادرانه ها را بخشی از کارگاه های معارفی  خواهران در فصل پاییز عنوان کرد.

مسئول امور فرهنگی خواهران از برگزاری دوره های معارف اخلاق محمدی و اخلاق در نهج‌البلاغه خبرداد، تصریح کرد: برگزاری دوره های عمومی اخلاق برای بانوان در کنار برگزاری دوره های معارفی مبتنی بر دین ضمن ارتقای معرفت دینی و علمی بانوان می تواند در زمینه تهذیب و تزکیه نفس نیز نقش موثری ایفا کند و استقبال بانوان از این دوره های معارفی بسیار خوب بوده است.

شهبازی یادآور شد: دوره های معارفی آستان مقدس حضرت معصومه(سلام الله علیها) به صورت مستمر در طول یک ترم یعنی سه ماه برای بانوان برگزار می شود و در این دوره ها سعی شده بانوان به خوبی با موضوعات مختلف آشنا شده و بتوانند دانش حاصل از این دروه های معارفی را در زندگی خود به صورت کاربردی مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha