جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با مراجع و علما

حوزه/ تولیت آستان کریمه اهل بیت(ع) توصیه های دلسوزانه مراجع عظام ترا در جهت تقویت نظام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور در حرم مطهر، با تسلیت ایام شهادت اهل بیت(ع)، گفت: خوشبختانه دولت به کرات در قم حضور یافته و خدمت مراجع حضور یافته است، توصیه های مراجع عظام تقلید برای تقویت نظام اسلامی و دولت است و باید این فرمایشات را توشه راه قراردهید.
وی افزود: اهل بیت(ع) در مسیر حرکت الهی خود با سختی های زیادی مواجه شدند ولی آنچه که ثابت شد، آن است که آنچه می ماند، همان مکتب متعالی اهل بیت(ع) است و این مساله درس بزرگی است که باید به شکلی کار کنیم که به رغم سختی ها وقتی در صراط مستقیم هستیم، به وظایف خود موفق خواهیم شد.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) گفت: نظام اسلامی امانتی بزرگ است و همیشه نام خدمت گذاران امین و صادق همیشه ماندگار است؛ مردم ما همیشه قدرشناس هستند و به کسانی که برای نظام و انقلاب و دین خدمت می کنند علاقه دارند.
وی تصریح کرد: در زمینه مطالبات امیدواریم که گام های خوبی برداشته شود و همچنین در زمینه صحن فاطمی نیز از سوی رئیس جمهور توصیه شد که به اتمام برسد و امیدواریم گام های جدی در این زمینه برداشته شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha