جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رحمان سلطانی- دبیر همایش «حوزه انقلابی؛ باید ها و نبایدها» آران و بیدگل

حوزه/ همایش «حوزه انقلابی؛ باید ها و نبایدها» با حضور آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، در مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام رحمان سلطانی، دبیر همایش «حوزه انقلابی؛ باید ها و نبایدها»، امروز در این همایش، با ارائه گزارشی، گفت: این همایش با هدف شروع یک حرکت جهادی بزرگ به صورت نمادین در راستای وارد شدن طلاب و فضلا به بحث تحقیق و پژوهش در زمینه حوزه های انقلابی  یرگزارشد.

وی بر تداوم این حرکت تاکید و تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن برگزاری این گونه همایش ها در مدارس کاشان، برای تسری به تمام حوزه های علمیه کشور بکار خواهیم گرفت تا بتوانیبم بخشی از دغدغه های مقام  معظم رهبری را پیرامون انقلابی گری وانقلابی ماندن حوزه های علمیه برطرف کنیم .

حجت الاسلام سلطانی، تبلیغ، ارشاد و تولید فکر انقلابی در جامعه را از دیگر اهداف این همایش برشمرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این گونه همایش ها بتوانیم فکر انقلابی را به عنوان بخش مولد به صورت علمی و جهاد گونه به بدنه جامعه تزریق کنیم  .

دبیرهمایش «حوزه انقلابی؛ باید ها و نبایدها» با بیان اینکه حوزه علمیه نباید فقط پرورش دهنده خطیب و سخنران باشند، بلکه نیاز به پژوهشگر، نویسنده ومولد فکر واندیشه در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: از طلاب و روحانیون انتظار می رود وارد عرصه تحقیق و پژوهش شوند.

وی در پایان گفت: از بین 130 مقاله علمی و تخصصی ، یک مقاله دربخش اساتید و9 مقاله در بخش طلاب به عنوان آثار برتر انخاب شدند و به صاحبان این آثارجوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha