شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نمایش ویژه محرم

حوزه/ روحانی کارگردان یزدی از ساخت اثری ارزشی دیگر خبر داد و گفت: نمایشنامه جدیدی با تأکید بر وفاداری حضرت ابوالفضل(ع) در دست تدوین است که ان شاءالله محرم سال ۹۷ به روی صحنه می رود.

حجت الاسلام حسین فلاح زاده، کارگردان و نویسنده یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از ساخت اثری ارزش دیگر خبر داد و اظهار داشت: نمایشنامه جدیدی با تأکید بر وفاداری حضرت ابوالفضل(ع) در دست تدوین است که ان شاءالله محرم سال 97 به روی صحنه می رود.

وی با بیان اینکه نمایش «گفت وگوی آب» که نخستین اثر خارج از شهرستان ابرکوه بود بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت، گفت: این نمایش در دهه آخر صفر در امامزاده سید جعفر محمد یزد اجرا شد که بحمدالله مورد توجه نیز قرار گرفت.

حجت الاسلام فلاح زاده خاطرنشان کرد: نمایش «گفت و گوی آب» به سیره و شخصیت والای بزرگ مدافع حریم اهل بیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره دارد و گوشه‌ای از واقعه کربلا همچون ولایت‌مداری، جوانمردی، وفاداری، شجاعت و پاسداری از حریم اهلبیت(ع) تا شهادت آن حضرت را روایت می‌کند.

این روحانی کارگردان و نویسنده یزدی به هدف و انگیزه خود از تولید و اجرای این اثر اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین چیزی که نظام اسلامی در این برهه زمانی به آن نیاز دارد این است که مردم الگویی مانند حضرت ابوالفضل(ع) را از دست ندهند. همه اهلبیت (علیهم السلام) برای ما الگو هستند اما ما امروز به الگویی چون علمدار کربلا نیاز داریم، چرا که در این زمان، کتاب قرآن، امام زمان(عج) و نایب ایشان ولی فقیه را داریم و در این میان نقش ما باید نقش حضرت عباس(ع) باشد. ما با پیروی از قرآن و ولایت می‌توانیم در برابر استکبار و جبهه کفر پیروز شویم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha