جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی هاشمی-قهرمان وزنه برداری جهان

حوزه/مدیرت حوزه علمیه و روحانیت استان ایلام، در پیامی، افتخار آفرینی علی هاشمی جوان شایسته ایلامی، در رقابت های وزنه برداری جهان را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، متن پیام تبریک مدیر حوزه علمیه ایلام و روحانیت استان، بدین شرح است:

بسمه تعالی

رقابت های وزنه برداری جهان با درخشش علی هاشمی جوان شایسته وزنه برداری ایلامی بار دیگر مدال با ارزش طلا و قهرمانی تیم ملی وزنه برداری را برای کشورمان به ارمغان آورد و مایه خوشحالی ملت ایران شد.

افتخار آفرینی این ورزشکار ارزنده هم استانی و اهتزاز پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران در خاک آمریکا و درخشش این پهلوان شایسته و خوشنام ایلامی موجب شور و خرسندی مردم استان ایلام و ایران اسلامی شد،

مایه افتخار ماست که در این خاک شهید پرور، جوانان برومندی چون علی هاشمی تربیت شده اند و برای ایران عزیز و ایلام حماسه ساز افتخار آفرینی می کنند که حرکت ارزشی ایشان در هنگام دریافت مدال، مورد تحسین و تفقد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفت و با اقدام زیبای خود، به حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی پرداخت.

 این موفقیت را به عموم مردم ایران اسلامی، مردم قهرمان و خونگرم ایلام و جامعه ورزشی استان و خانواده این دلاور قهرمان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم این قهرمان سرافراز مشمول الطاف و عنایات خداوند رحمان و دعای خیر و توجهات خاصه امام عصر (عج) قرار گیرد.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha