جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه تنکابن-مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شیرود تنکابن

حوزه/ اخلاق گم شده بشریّت در عصر کنونی است؛ لذا باید طلاب این جاذبه را در بین مردم ایجاد کنند تا مردم جذب فضای روحانی شوند نه فضاهای مجازی که هدفش فروپاشی خانواده ها و غوطه ور شدن در منجلاب گناه است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در مازندران،حجت الاسلام پور اکبر امام جمعه تنکابن، در نشستی با طلاب، کادر و اساتید در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) شیرود تنکابن بیان کرد: استان مازندران به دلیل دارا بودن نعمات خدادادی از دریا گرفته تا جنگل ها و توریستی بودن، بیشتر در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد، اما مشاهده میکنیم که مردم استان همچنان اصالت خود را حفظ کرده اند.

وی با بیان این که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حال حاضر در حیطه فرهنگی نیاز به نیروی های آتش به اختیار داریم، ابراز داشت: امروزه ظلم، فساد، نابرابری و آدم کشی در بشریت به اوج رسیده و جاهلیت مدرن بیداد می کند.

امام جمعه تنکابن تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین وظیفه حوزه های علمیه تربیت مشاوران اسلامی به صورت پایه ای و اساسی است تا بتوان معضلات اخلاقی و خانوادگی که هر روز به شکلی ظهور پیدا می کند را به صورت اساسی ریشه یابی و حل نماید.

حجت الاسلام پوراکبر گفت: امروز دانشمندان غربی تنها درمان و دارویی موثر بدون عوارض را برای رفع اختلالات روحی و روانی و مشکلات جوامع بشری را داروی معنوی می دانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رسول خدا (ص) هدف اصلی بعثت خود را مکارم الاخلاق بیان کردند. اخلاق معنوی گم شده بشریت در عصر کنونی است، لذا طلاب باید این جاذبه را  در بین مردم ایجاد کنند تا مردم جذب فضای روحانی شوند نه فضاهای مجازی که هدفش فروپاشی خانواده ها و غوطه ور شدن در منجلاب گناه است.  

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha