جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی-معاون تبلیغ

معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه استان سمنان از سفر دو‌روزه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور، به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم فامیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با تائید این خبر اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی ، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور ، پنج‌شنبه این هفته به استان سمنان سفر می‌کند.

معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به سفر حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی ، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در روز چهار‌شنبه 10 دی ماه به مدت دو روز به این استان، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: افتتاح مرکز تخصصی تبلیغ در شهرستان شاهرود،زیارت امامزاده یحیی(ع) و غبارروبی مزار مطهر شهداء،حضور در همایش تبلیغی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با حضور حجت الاسلام هادی شفیع زاده مدیر کل اعزام مبلغ و امور روحانیون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از جمله برنامه های معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در سفر به سمنان است.

حجت‌الاسلام فامیلی خاطرنشان کرد: شناسایی و بررسی مشکلات و ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی حوزه‌های علمیه در استان سمنان با حضور معاونین تبلیغ استان و مدیران مدارس علمیه از دیگر برنامه‌های معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در این سفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha