جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه دانش افزایی پژوهشی اساتید حوزه را از ضرورت های جامعه امروز دانست و گفت: با تحقیق و پژوهش می توان پاسخگوی جامعه جهانی بود.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خصوص برگزاری اولین دوره دانش افزایی و پژوهشی 30 نفر از اساتید حوزه علمیه استان اظهار داشت: با توجه به پیشگامی استان در اجرای این طرح، امیدواریم ماحصل آن دست به قلم شدن اساتید و عرضه کتب فاخری در امر پژوهش شود  که این سنت حسنه در بین طلاب هم نهادینه شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه باید پاسخگوی جامعه جهانی بود، گفت: تا زمانی که سطح اندیشه ما به سطح دنیا نرسد و جهانی نیاندیشیم، باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت  اندیشه ورزی در دنیای امروز، تصریح کرد: هر کس اندیشه برتری داشته باشد در جهان امروز صاحب پیروزی است.

حجت الاسلام قلعه بالایی در ادامه به ضرورت امر پژوهش در بین اساتید تاکید کرد و ابراز داشت: اساتید ضرورت پژوهش را در جامعه درک کنند، و تلاش مضاعفی برای تحقق این امر انجام دهند.

 معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه در پایان گفت: به روز بودن علوم حوزوی، گرایش بیش از پیش مردم به حوزه ها جهت پاسخگویی به نیازهایشان را در پی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha