شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد، گفت: گردهمایی روحانیون و طلاب شهرستان میبد به مناسبت حماسه ۹دی با حضور مسئول دفتر امور سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی یوم‌الله 9 دی که با حضور جمعی از مسئولان و اعضای رسانه درسالن همایش صداوسیمای مرکز یزد برگزار شد، گفت: گردهمایی روحانیون و طلاب شهرستان میبد به مناسبت حماسه 9دی با حضور مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در برنامه های پژوهشی ادارات مختلف و حوزه های علمیه مباحث و موضوعات بسیاری را می توان مطرح کرد، افزود: تشریح مواضع و نقش رهبری در حماسه 9دی و همچنین پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در بین مردم از کارهایی است که می توان در سطح وسیع برای آگاهی مردم انجام داد.

حجت الاسلام حسینی راد خاطر نشان کرد: در این راستا حوزه علمیه استان یزد نیز برنامه هایی را دستور کار خود دارد که یکی از آنها پخش مستند زخم در مدارس علمیه استان یزد که بیان واقعیت های این حماسه عظیم مردمی می پردازد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد در ادامه به عوامل تشکیل دهنده فتنه در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: ریاست طلبی، خودخواهی و هواپرستی، دنیا طلبی و بدعت گزاری در دین از مهمترین عوامل تشکیل دهنده فتنه در طول تاریخ است.

این مقام مسئول اضافه کرد: انحراف فکری عامل و زمینه اصلی پیدایش انحراف عملی است که در این سال ها به خوبی قابل مشاهده است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha