شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: این حماسه عظیم باعث تداوم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز و یاس و ناامیدی بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی شد.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: حماسه بزرگ نهم دی‌ماه 88، تجسم اراده پولادين و حضور منسجم و عاشورايى ملت بزرگ و هميشه در صحنه‏ ايران اسلامى به صورتى معجزه‏ گونه در عرصه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی بود تا آتش فتنه را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی موجب تثبیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی شد، افزود: حماسه 9 دی 22 بهمن دیگری بود که مردم آگاه و با بصیرت و موقعیت‌شناس ایران اسلامی آفرید و موجب تثبیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی شد و لذا باید همواره حماسه 9 دی زنده بماند.

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: 9 دی یکی از ایام‌الله‌هایی است که در این مقطع حساس انقلاب اسلامی رویداد و یک‌بار دیگر این نظام الهی و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی، ولایتمداری مردم را نخستین علت به صحنه آمدن مردم در 9 دی دانست و گفت: مردم ایران پيوندی ناگسستنى با رهبرى الهى و مكتبى نظام اسلامی دارند و با غیرت دینی خود در مقابل هتک حرمت به ساحت سیدالشهدا(ع) در نهم دی ماه 88 قد علم کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: 9 دی جلوه‌ای از بصیرت افزایی و ولایت مداری مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود که در حماسه عاشورایی، مردم عزیز با بصیرت بی‌نظیر خویش را نشان دادند.

وی تصریح کرد: این روز تاریخی و آن حماسه عظیم باعث تداوم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز و یاس و ناامیدی بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی شد.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تمجید از بصیرت سیاسی بالای ملت ایران، گفت: ملت ایران با کنار زدن غبار فتنه 88، خط بطلانی بر تلاش‌های دشمنان داخلی و خارجی برای سقوط نظام اسلامی زد و مردم با حضور بی‌نظیر در راهپیمایی حماسه‌آفرین 9 دی حضور همیشگی در صحنه را یک‌بار دیگر به نمایش گذاشتند تا با صلابت و استقامت خود مشت محكمى بر دهان یاوه‌گویان فتنه‌انگیز بزنند.

وی با بیان اینکه باید همواره حماسه 9 دی زنده بماند و آن را گرامی بداریم و هرسال باشکوه‌تر از گذشته آن را پاس بداریم و این برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی همواره گرامی داشته شود، خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی‌ماه تبلور انسجام و اتحاد ملت انقلابی حامی ارزش‌ها و مصالح نظام اسلامی بود که با سران فتنه و عناصر فتنه گر در کشور اتمام‌ حجت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha