سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
معاون پژوهش مدرسه علمیه قروه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: اولین و مهمترین هدف دشمن از تشکیل گروهک های ترویستی همانند داعش و النصره در منطقه، ایجاد بستر مناسب برای تغییرات در روند صلح خاورمیانه و تغییر موازنه قدرت به سود رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: دشمنان با ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه و تشکیل گروه های تروریستی در جهان اسلام، به دنبال اهداف شوم مهمتری بوده و هستند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه داد: در سالهایی که جهان اسلام در تقابل با گروه های ترویستی ـ صهیونیستی بود، دشمنان و کشورهای غربی به دنبال پیاده کردن برنامه های مهمتری برای خود و تجریه به تدریج کشورهای اسلامی بودند.

وی افزود: اولین و مهمترین هدف دشمن از تشکیل گروهک های ترویستی همانند داعش و النصره در منطقه، ایجاد بستر مناسب برای تغییرات در روند صلح خاورمیانه و تغییر موازنه قدرت به سود رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام اسفندیاری عنوان کرد: دولت آمریکا و دیگر ایادیش که دوش به دوش رژیم اسرائیل حرکت می کنند، به دنبال یهودی سازی فلسطین هستند و در آخرین اقدام مذبوحانه خود قصد تغییر پایتخت رژیم غاصب اسرائیل از تل آویو به قدس شریف را دارند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه قروه اظهار کرد: به خواست خداوند متعال تمام نقشه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می شود. دشمنان می خواستند با ایجاد ناامنی در برخی از کشورهای اسلامی همانند سوریه و عراق و حتی میانمار مسئله فلسطین را از اذهان مسلمین پاک کنند که این امر بالعکس شد.

وی ادر پایان گفت: اولین مسئله جهان اسلام، فلسطین است، لذا کشورهای مسلمان باید این حساسیت را بیش از گذشته درک کنند و شیوخ منطقه نیز باید این امر را مدنظر داشته باشند و اجازه هر گونه سوءاستفاده دول استکباری را در امور داخلی کشورشان ندهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha