جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس

بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، آثار علمی پژوهشی خود و منابع کتابخانه ای و الکترونیکی را برای آشنایی پژوهشگران حوزوی به نمایش گذاشتند.

سکینه گلاب معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا|(س) یزد در حاشیه اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این مدرسه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار کرد: در این نمایشگاه که مورد استقبال بانوان پژوهشگر یزدی قرار گرفت، تعداد 40 اثر پایان نامه ای بین رشته ای طلاب این مدرسه به نمایش درآمد.

وی افزود: 29 کتاب اثر اساتید و بانوان طلبه یزدی با موضوعات مختلف هم برای آشنایی طلاب با موضوعات آن و ترغیب آنان به نگارش کتاب و انتشار آثار پژوهشی خود، در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از 100 منبع کتابخانه ای و بیش از 50 منبع الکترونیکی و نرم افزار پژوهشی برای آشنایی پژوهشگران با روش های نوین پژوهشی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

خانم گلاب گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد به عنوان اولین مدرسه علمیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در یزد به شمار می رود و یکی از مدارس برتر در زمینه امور پژوهشی است به طوری که تنها در جشنواره علامه حلی توانست دو رتبه اول، و یک رتبه سوم را به خود اختصاص دهد که در طول چند سال برگزاری این جشنواره کم نظیر بوده است.

برپایه این گزارش: خانم رؤیا دهقانی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد با ارسال پیامی از برگزار کنندگان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی از جمله خانم نیکپور مدیر این مدرسه و خانم گلاب معاون پژوهشی مدرسه تشکر کرد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha