جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دلسوزی مقامات آمریکایی هیچ تأثیری در رویکرد ملت ایران نسبت به نظام و انقلاب نخواهد داشت، گفت: این مردم به خوبی مقامات آمریکایی را می شناسند و فریب دلسوزی های دروغین آنها را نخواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در نشستی با جمعی از مبلغان و طلاب این شهرستان با بیان این که انتظار از مسؤولان برنامه ریزی مناسب تر برای رفع مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: متأسفانه علیرغم اقداماتی که در عرصه های مختلف صورت گرفت، اما مردم رفع مشکلات اقتصادی را لمس نکردند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به این که مسأله اقتصاد با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد، گفت: کشوری همچون ایران اسلامی با چنین ظرفیت های مهمی نباید با مشکلات اقتصادی مواجه باشد.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که مسؤولان باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور رفع مشکلات اقتصادی بهره گیرد، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان دارای ظرفیت و توانمندی های بسیاری است که در صورت شناسایی و احیاء می توان مشکلات اقتصادی را به حداقل رساند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند همدلی همه بخش های کشور است، تصریح کرد: امروز همه باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی کشور رفع شود تا شاهد رفع مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

وی با بیان این که امروز اقتصاد ایران از یک بیماری مزمن رنج می برد که باید برای درمان آن تصمیم مناسبی گرفته شود، خاطرنشان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری همواره نسبت به آن تأکید دارند کلید حل مشکلات اقتصاد داخلی است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی هر روز با چهره بزک کرده جدیدی وارد معرکه می شود، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم دشمن مسائل اقتصادی را بهانه ای برای ضربه زدن به انقلاب کرده است.

وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند رونق اقتصاد و معیشت مسأله نخست کشور است، تصریح کرد: دولت و مجلس همه توان خود را برای رفع این دغدغه های مهم به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران با اقتدار در مقابل سلطه طلبان و زیادخواهان خواهد ایستاد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در 40  سال گذشته ثابت کردند هیچ گاه توطئه های دشمنان نتوانسته خللی در انقلاب و نظام اسلامی ایجاد گند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که این ملت چهار دهه است که فشارها و تهدیدهای اقتصادی آمریکا و دیگر کشورهای غربی را تحمل کرده است، گفت: اما امروز می بینیم که رییس جمهور همان کشور برای مردم کشورمان ژست  حقوق بشری به خود گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم کشورمان به طور حتم فریب این توطئه ها نخواهند خورد، تصریح کرد: این مردم همیشه در صحنه با اقتدار همه نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود دخالت های آشکار مقامات آمریکایی در امور داخلی ایران را محکوم کرد و گفت: آمریکایی ها دست از دخالت در امور کشورمان بردارند چون ملت ایران به اظهارات و سخنان آنها اعتنایی نخواهند کرد.

وی با بیان این که آمریکایی ها در چهار دهه اخیر مشکلات بسیاری برای ملت بزرگ ایران به وجود آورده اند، افزود: آمریکایی ها مثل این که فراموش کردند که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز با تحریم های گسترده ای ملت بزرگ ایران تحت فشار اقتصادی قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دلسوزی مقامات آمریکایی هیچ تأثیری در رویکرد ملت ایران نسبت به نظام و انقلاب نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: این مردم به خوبی مقامات آمریکایی را می شناسند و فریب دلسوزی های دروغین آنها را نخواهند خورد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه دولتمردان باید نسبت به رفع مشکلات و گرفتاری های به حق مردم دغدغه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: متأسفانه در سال های اخیر آن طور که دولتمردان وعده داده بودند اتفاق خاصی در حوزه اقتصادی و معیشتی رخ نداد و این همین مسأله مردم را عصبانی کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha