جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه محمود آباد

امام جمعه محمود آباد با بیان این که موضوع اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات اقتصادی کشورمان است، گفت: دولت باید با جدّیت و برنامه ریزی بیشتری در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، با تجلیل از حضور حماسی مردم در برپایی راهپیمایی های خودجوش حمایت از انقلاب و نظام اسلامی، گفت: این حضور اثرگذار در طی روزهای اخیر موجب خنثی شدن فتنه اخیر دشمنان علیه انقلاب شد.

وی، بصیرت و آگاهی را مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: بصیرت چهل ساله ملت ایران سبب خنثی شدن توطئه های مختلف دشمنان علیه ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که این انقلاب و نظام دینی با بصیرت و هوشیاری ملت ایران حفظ شد، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و انقلابی کشورمان از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز در همه صحنه ها و عرصه های انقلابی حضوری مقتدرانه داشتند.

وی با اشاره به این که دشمنان و معاندان انقلاب هر روز به بهانه های واهی تلاش می کنند بذر تفرقه و بی اعتمادی میان مردم و نظام اسلامی را در بکارند، بیان داشت: اما ملت ایران اسلامی هوشیار تر از آن هستند که بخواهند فریب این توطئه های دشمنان را بخورند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که آمریکای جنایت کار با همدلی صهیونیست ها و آل سعود خبیث این بار تلاش کرد به بهانه مسائل اقتصادی فتنه جدیدی را در کشورمان به راه بیاندازد، افزود: اما ملت ایران علیرغم همه فشارهای اقتصادی با حضور خودجوش خود در راهپیمایی های روزهای گذشته حمایت قاطعانه خود از انقلاب را اعلام کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که این حضور وظیفه مسؤولان کشور در قبال مردم را سنگین تر کرده است، گفت: مسؤولان کشور باید از همه ظرفیت های موجود برای رفع دغدغه های عمومی بهره گیرند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نقش مردم در همه صحنه ها و عرصه های این انقلاب پر رنگ و تعیین کننده بوده است، افزود: ملت بزرگ ایران با همراهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، یک انقلاب ماندگار و جهانی را پایه گذاری کردند که امروز الگوی بسیاری از ملت های جهان است.

وی با اشاره به این که مشکلات و گرفتاری های کشور موجب عقب نشینی ملت ایران از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نشده است، تصریح کرد: این ملت ثابت کردند همواره پای آرمان های انقلاب خواهند ماند و تحت هیچ شرایطی از آن فاصله نخواهند گرفت.

امام جمعه محمود آباد، انقلاب عظیم اسلامی ایران را حاصل نقش آفرینی مردم در همراهی با امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم شهدای بسیاری از انقلاب و نظام اسلامی دفاع و پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ملت بزرگ ایران به رسالت خود در برابر این انقلاب و نظام اسلامی به نحو عالی عمل کردند، گفت: امروز این وظیفه مسؤولان است که برای رفاه و آسایش مردم از همه توان و ظرفیت های موجود بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مسأله اقتصادی و معیشت مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان و مدیران کشور است، تصریح کرد: حال که صدای مردم به گوش مسؤولان رسیده باید برای رفع دغدغه های اقتصادی مردم از همه توان خود استفاده کنند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که موضوع اقتصادی مقاومتی کلید حل مشکلات اقتصادی کشورمان است، گفت: دولت باید با جدیت و برنامه ریزی بیشتری در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارد. 

وی با تأکید بر این که دولت باید به مطالبات به حق مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی پاسخ دهد، افزود: دولتمردان باید با شنیدن حرف ها و درد و دل های مردم نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده قدم بردارند.

حجت الاسلام موسوی همچنین با بیان این که تخریب اموال عمومی به بهانه اعتراض به شرایط نامناسب اقتصادی به هیچ عنوان قابل قبول و پسندیده نیست، خاطرنشان کرد: کسی که کشور و نظام اسلامی را قبول دارد هیچ گاه حاضر نیست به اموال بیت المال خدشه وارد کند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که به طور حتم صف اغتشاشگران با مردم معترض به شرایط اقتصادی کشور جدا خواهد بود، تصریح کرد: بدخواهان و معاندان نظام با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده تلاش می کنند بر موج این اعتراض ها علیه انقلاب و نظام سوار شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha