جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آغاز راهپیمایی در ساری

حوزه/ راهپیمایی مردم علوی و ولایتمدار مرکز مازندران علیه فتنه‌گران و هنجارشکنان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیان و طلاب حوزه های علمیه از میدان شهید قاسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، راهپیمایی مردم علوی و ولایتمدار مرکز مازندران علیه فتنه‌گران و هنجارشکنان دقایقی قبل با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیان و طلاب حوزه های علمیه از میدان شهید قاسمی آغاز شد.

 مردم ولایت مدار و انقلابی مرکز استان مازندران در این راهپیمایی خودجوش بار دیگر ضمن برائت از اقدامات اخیر اغتشاش گران، حمایت قاطع خود را از انقلاب، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

این گزارش می افزاید؛ مردم با بصیرت مرکز مازندران با حضور در این راهپیمایی از میدان شهید قاسمی ساری حرکت و با گذر از میدان ساعت در میدان شهدا تجمع خواهند کرد.

 مردم همیشه در صحنه و انقلابی با در دست داشتن پرچم کشورمان بار دیگر ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فتنه گر بی غیرت ننگت با ننگت باد، مرگ بر فتنه گر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران و مرگ بر آل سعود خائن ضمن اعلام حمایت قاطع خود از انقلاب و نظام اسلامی، انزجار و نفرت خود را از کشورهای غربی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود اعلام کردند.

این گزارش می افزاید؛ راهپیمایان با بصیرت ساری با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری بر لزوم پیروی از فرمایشات امام خامنه‌ای تاکید کردند و شعار «جانم فدای رهبر» سر دادند.

 مردم با بصیرت و انقلابی مرکز استان مازندران با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، حرکت هنجارشکنانه و فتنه‌گرایانه عده‌ای آشوب‌طلب در آتش زدن پرچم خوش‌رنگ کشورمان را محکوم کردند.

این گزارش می افزاید؛ همچنین مردم انقلابی ساری ضمن حمایت از مطالبات و خواسته های به حق مردم فهیم و انقلابی کشور، تأکید کردند؛ مسیر پیگیری حقوق به حق مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی از طریق تجمع های غیر قانونی و کشاندن اعتراضات به کف خیابان ها نیست و باید از مراجع قانونی به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دنبال شود.

گفتنی است؛ همچنین مردم با بصیرت مرکز استان مازندران در این راهپیمایی باشکوه خود ضمن توجه دادن مسؤولان به مطالبات به حق و قانونی مردم از دولت و مجلس خواستند هر چه سریعتر نسبت به تحقق خواسته های قانونی مردم اقدام کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha