سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری گفت: پاکستان را شیعه و سنی با کمک هم به وجود آوردند و در پاکستان هیچ اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد و دشمن می خواهد بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد و دولت پاکستان در این کار دخیل هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه ،حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مراسم سالگرد شهدای سانحه علمدار رود گفت: پاکستان قلب آسیا است و اگر پاکستان نا امن بشود، کل آسیا نا امن خواهد شد.

وی افزود: پاکستان را شیعه و سنی با کمک هم به وجود آوردند و در پاکستان هیچ اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد و دشمن می خواهد بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند و دولت پاکستان در این کار دخیل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری گفت: آمریکا بعد از ایجاد نا امنی در شام و عراق می‌خواهد در پاکستان نا امنی ایجاد کند.

وی در ادامه استقامت شیعیان را شکست تکفیری ها دانست و گفت: در پی سانحه علمدار رود شیعیان با تظاهرات در سراسر پاکستان و کل جهان تکفیریت را شکست داد، صدای شما قدرت دارد شما نمونه هایی از مردم ستمدیده جهان هستید. شما مرکز آگاهی در کشور هستید.

ناصر عباس جعفری گفت : خون شهدای ما از قاضی و قوه قضائیه پاکستان سوال می‌کند که چرا قاتلان ما هنوز مجازات نشده اند؟ این کشور توسط اجداد ما ساخته شده است و ما باید از آن حفاظت کنیم. پاکستان را باید از تروریسم خلاص کنیم اگر پاکستان با آمریکا متحد نشده بود امروز وضعیت اینطوری نبود.

وی گفت: موفقیت شام در برابر تکفیری ها،به علت اتحاد مردم و ارتش بود و همینطور موفقیت عراق بخاطر متحد بودن عوام،ارتش و مرجعیت است. پاکستان هم همه اداره ها باهم متحد شوند تا دشمن را در منطقه شکست بدهند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین تاکید کرد: باید کشورهای چین،روسیه،پاکستان و ایران باهم متحد شوند تا در منطقه تکفیریت را شکست دهند.

وی خواستار آزادی هزاران جوان مفقود شده شیعیان این کشور شد و گفت: جوانان ما را باید آزاد کنند، خانواده‌های این جوانان در اضطراب هستند، جوانان ما بی گناه هستند، ما از دولت می خواهیم که اگر آنها جرائمی داشته باشند، باید در دادگاه ها ارائه شوند وگرنه باید آزاد شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha