شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله العظمی مظاهری

حضرت آیت الله مظاهری تصریح کردند: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی مظاهری یکی از شخصیّت‌های مبرّز و با اخلاصی بودند که ده‌ها سال با خدمات والای اجتماعی و معنوی خود، موقعیّت دینی و مذهبی شهر اصفهان را ارتقاء بخشید و همواره با خطابه‌ها و نوای گرم، در ترویج دین و خدمت به اهل ایمان، اهتمامی والا داشت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حضرت آیت الله العظمی حسین مظاهری، در پیامی با تسلیت عالم خدوم و خطیب توانا، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری، آورده اند: عالم خدوم و خطیب توانا، حضرت حجهت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی مظاهری«رحمه‌الله‌علیه» دار فانی را وداع گفته و به دیدار پروردگار متعال شتافت.

 این روحانی با فضیلت، یکی از شخصیّت‌های مبرّز و با اخلاصی بودند که ده‌ها سال با خدمات والای اجتماعی و معنوی خود، موقعیّت دینی و مذهبی شهر اصفهان را ارتقاء بخشیده و همواره با خطابه‌ها و نوای گرم دعا و نیایش خود و همچنین با ایفای نقشِ برجسته و اثربخش در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی نظیر تأسیس دارالقرآن و دانشگاه معارف قرآن و مساجد و خیریّه‌ها و مراکز درمانی و نظایر آن، در ترویج دین و خدمت به اهل ایمان، اهتمامی والا داشتند و این خدمات خالصانه هیچ‌گاه از ذهن و یاد مردم قدرشناس اصفهان محو نخواهد شد.

 سالیان آخر عمر با برکت ایشان همراه با آزمایش الهیِ بیماری و مرارت سپری شد و این عالم با اخلاص، همواره با صبر و شکر، آن را پشت سر می‌نهاد.

با عرض تسلیت به خاندان گرامی و همۀ ارادتمندان ایشان خصوصاً فرزندان محترم و دامادهای مکرّمشان، از خداوند تعالی علوّ درجات این عالم متّقی را مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha