جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عسگری

حوزه/ عسگری با تاکید بر این که جوان ایرانی باید میان انقلابیون و انقلاب نماها تفاوت قائل شود، گفت: باید در شرایط کنونی که دشمن پشت مرزهای ایران خیمه زده و آماده ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی است، مبلغین و انقلابیون مسائل بصیرتی را به خوبی برای جوانان تبیین کنند، چرا که بی بصیرتی کلید ورود دشمن به داخل کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: شکر نعمت انقلاب خدمت به مردم است، چرا که این انقلاب با اهداف عالی همچون مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار و استبداد برپا و تداوم داشته است، لذا وظیفه یکایک دلسوزان انقلاب این است که دستاوردهای انقلاب را تبیین و زمینه امید مردم را فراهم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: دین زدایی و دین ستیزی که حکومت استبدادی در این کشور حاکم کرده بود موجب شد مردم به رهبری امام(ره) به صحنه بیایند و حکومت شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ بفرستند.

وی تاکید کرد: باید ظلمت ها و تاریکی ها و فقر دوران شاهنشاهی را برای نسل نوجوان امروز تبیین کنیم، البته متاسفانه تا کنون خوب عمل نکرده و ازاین مهم غفلت کرده ایم.

عسگری با بیان اینکه در آن زمان با سرعت به سمت وابستگی به بیگانه و فرهنگ مبتذل غرب پیش می رفتیم، گفت: سردمداران مملکت در زمان شاهنشاهی به سمت غارت اموال عمومی حرکت می کردند و منافع بیگانه را برمنافع ملت خویش ترجیح می دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: فلسفه انقلاب اسلامی الهی بود و ما صرفا برای رفاه وشهوت مادی انقلاب نکردیم، لذا مبلغین باید برای نسل جوان به خوبی مسائل را تبیین و روشنگری کنند.

* بی بصیرتی کلید نفوذ دشمن به داخل کشور است

وی عنوان کرد: استقلال در تصمیم گیری توسط مسئولین، حفظ تمامیت ارضی کشور، عزت و کرامت، ارتقا جایگاه ایران در جهان، افزایش قدرت دفاعی و امنیت کشور و نشر و توسعه فرهنگ تشیع و اسلام ناب محمدی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته بوده است.

عسگری خاطرنشان کرد: باید در شرایط کنونی که دشمن پشت مرزهای ایران خیمه زده و آماده ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی است، مبلغین و انقلابیون مسائل بصیرتی را به خوبی برای جوانان تبیین کنند، چرا که بی بصیرتی کلید ورود دشمن به داخل کشور است.

وی افزود: دهه فجر فرصتی مغتنمی برای پر کردن فاصله ها میان دوستداران انقلاب است، آدم های مرفه و بی درد نماینده انقلاب نیستند، رزمندگان اسلام و شهدا هستند که نماینده انقلاب اسلامی محسوب می شوند، جوان ما باید بتواند میان انقلابیون و انقلاب نماها تفاوت قائل شود.

*روحانیت وظیفه روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب را دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان کرد: روحانیت در راس آحاد مردم وظیفه روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب را دارند، آنها باید با قوت واجب اجتماعی فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر وظیفه همه رسانه ها این است که امید و بصیرت را میان جامعه تزریق کنند، گفت: برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم جشن انقلاب وظیفه همه دوستداران انقلاب است، براین اساس 22 کمیته برای برگزاری سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان اصفهان تشکیل شده است.

عسگری در پایان ضمن تشریح برنامه های مختلف به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تقارن همزمان ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت زهرا (س) در اجرای برنامه ها مدنظر بوده است، لذا همه فعالیت ها تحت عنوان جشن بعد روز 17 بهمن ماه دراستان برگزار می شود، همچنین مراسم سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن با سخنرانی حجت الاسلام نیلی پور با محوریت فرهنگ فاطمی با نگاه به مهدویت، در گلستان شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha