جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری با بیان اینکه وجود نرده‌های حائل در نماز جمعه یک امر تحمیلی به ائمه جمعه است، گفت: به یقین اگر اقدامات تروریستی معاندان اسلام و روحانیت نبود، امروز نیازی به ایجاد فاصله میان جایگاه مسئولان و مردم در اماکن عمومی نبود، اما تروریست‌ها از اوایل انقلاب باعث این امر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون برداشتن حائل امنیتی میان مردم و مسئولان در مصلای نماز جمعه کلانشهر اهواز، اظهارداشت: ایجاد نرده و حائل های امنیتی میان مردم و مسئولان پس از شهدای محراب آغاز شد و با توجه به اینکه اهواز یکی از کلانشهرهای حساس در کشور می باشد، وجود این نرده بنا به گفته مسئولان امنیتی لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه جود حائل میان مردم و مسؤولان معنایی ندارد، گفت: این نرده‌ها از ابتدای قرارگیری به دلیل مسائل امینی و جلوگیری از حرکات تروریستی بوده است.

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه نصب نرده‌های میان مردم و مسئولان، یک امر تحمیلی به ائمه جمعه است، افزود: برخی از ائمه جمعه به دلیل نبود مشکل امنیتی، دستور برداشتن نرده ها را داده اند اما در استان خوزستان و برخی شهرهای حساس از حیث مباحث امنیتی، نصب نرده‌های میان مردم و مسئولان، یک امر تحمیلی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با بیان اینکه روحانیت از دل مردم و برای مردم است، اظهارداشت: به یقین اگر اقدامات تروریستی معاندان اسلام و روحانیت نبود، امروز نیازی به ایجاد فاصله میان جایگاه مسئولان و مردم در اماکن عمومی نبود، اما تروریست‌ها از اوایل انقلاب باعث این امر شدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: قطعا در صورتی‌که مسؤولان امنیتی اهواز تشخیص دهند که مشکل امینی خاصی وجود ندارد، نرده های حائل در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برداشته خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha