جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد از برگزاری بالغ بر ۲۹۰ برنامه در آستانه سی و نهمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، رئیس کمیته قرآن و نهج البلاغه ستادبزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامی داشت سی و نهمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی از قرآن و نهج‌البلاغه به‌عنوان دومنبع عظیم فکری انقلاب اسلامی یادکرد و افزود: موفقیت نظام در گروه عمل به دستورات این دو منبع عظیم است.

وی بابیان اینکه زمینه کار برای این کمیته با توجه به ظرفیت غنی قرآن و نهج البلاغه بسیار آماده است گفت: برنامه‌های این کمیته برای همه اقشار جامعه مفید و مؤثر می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود بالغ بر 290 برنامه با محوریت قرآن و نهج البلاغه در ایام الله دهه مبارک فجر در استان برگزار شود.

وی از همایش بزرگ «قرآن کتاب انقلاب» به عنوان یکی از برنامه های شاخص این ایام یاد کرد و گفت: این همایش 19 بهمن ماه برگزار و با همکاری صدا و سیمای مرکز استان از شبکه قرآن پخش می شود.

رئیس کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد، افزود: برنامه «10 شب 10 کرسی تلاوت» از دیگر برنامه های شاخص این ایام است که در تمامی شهرستان های استان در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی اظهار کرد: برگزاری گفتمان دینی با موع آسیب های اجتماعی از نگاه قرآن کریم، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآنی، برپایی نمایشگاه قرآن و محصولات فرهنگی، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی قرآن کریم، برپایی مجالس ختم خوانی و جزء خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های موسسات و خانه های قرآن کریم استان در ایام الله دهه مبارک فجر می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برگزاری صبحگاه های قرآنی در مهدها، برگزاری ویژه برنامه نیایش شکوفه ها، برگزاری دوره آموزشی تخصصی قرائت قرآن کریم، غباروبی قبور شهدا، همایش مسئولین جلسات قرآنی،برگزاری دوره ضمن خدمت برای کارکنان دولت، نواختن زنگ انقلاب و نمایش فیلم انقلاب در موسسات و خانه های قرآن از دیگر برنامه های این ایام می باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha