جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام خزاعی

حوزه/امام جمعه نهبندان گفت: اقتدار و استقلال ملت ایران دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و همچنین 22 بهمن، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که نظام جمهوری اسلامی به 40 سالگی رسید و این پدیده مبارک جشن بزرگ ملی است و این تنها شعار نیست، بلکه واقعیت است.

امام جمعه نهبندان افزود: پس از قرن‌ها حاکمیت نااهلان بر این مرزوبوم و نفوذ بیگانه‌ها در این کشور و با ذلت و حقارتی که بر این ملت تحریم شده بود انقلاب اسلامی به ملت کرامت داد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران همه معادلات سیاسی استکبار را در جهان برهم زد، تصریح کرد: حضور پرشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن، نشانگر اقتدار ملت است.

حجت‌الاسلام خزاعی با بیان اینکه ملت شریف ایران در مدت 4 دهه که از عمر این انقلاب می‌گذرد جانانه پای آن ایستادند، خاطرنشان کرد: آنان درجایی که نیاز به حمایت بوده حمایت کرده‌اند، در جنگ تحمیلی در جبهه حاضر شدند و ترورهای کور مصیبت‌ها و شهادت عزیزانشان و در پای این انقلاب تنگناهای تحریم را تحمل کردند.

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را، یک وظیفه شرعی دانست و یادآور شد: دلیل این امر آن است که 22 بهمن، نماد دفاع از انقلاب اسلامی و ادامه این مسیر مقدس بوده است.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب است و این امر مهم را به دشمنان نظام می‌رساند که ملت ایران از استکبار جهانی بیزار و متنفر است.

وی عنوان کرد: امسال همان‌طور که مقام عظمای ولایت فرمودند که «راهپیمایی 22 بهمن تماشایی خواهد بود»، این موضوع دلایل متعددی دارد و ازجمله اینکه وارد چهلمین سال انقلاب می‌شویم و مردم بایستی با یک‌شور و حرارتی مضاعف، شعارشان این باشد که 22 بهمن همه می‌آییم و این روز را به‌روز تماشایی تبدیل کنند.

حجت‌الاسلام خزاعی اضافه کرد: یکی دیگر از دلایل اهمیت 22 بهمن آن است که یک چهره افراطی در آمریکا به نام جان بولتن گفته است: «انقلاب اسلامی نباید جشن چهل‌سالگی انقلاب خود را بگیرد»؛ به کوری چشم دشمنان حال که این‌ها این نیات شوم را دارند ملت ما بایستی با اعمال حساسیت بیشتر، توطئه آن‌ها را به خودشان برگرداند.

وی افزود: نه‌تنها جشن 40 سالگی انقلاب بلکه سال‌های سال، با انقلاب امام زمان (عج) این نظام جشن پیروزی انقلاب خود را خواهد گرفت.

امام جمعه نهبندان ضمن اشاره به بروز برخی اغتشاش‌ها در ماه گذشته در کشور، یادآور شد: دشمن احمقی کرد و برخی از مسائل داخلی بود و برخی از پشتیبانی‌ها از خارج صورت گرفت، ملت با حضور به‌موقع خود در این راهپیمایی وحدت، اقتدار، انسجام و دل‌بستگی خود به انقلاب را نشان خواهند داد آن چندنفری که برای مردم مزاحمت ایجاد کردند و سطل زباله آتش زدند برای مردم عددی نیستند.

وی ضمن دعوت از همه ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن در کشور و خصوصاً خراسان جنوبی، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در شهرستان نهبندان ساعت 9 فردا صبح از میدان عاشورا خانه این شهرستان شروع و به مصلی نماز جمعه ختم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha