شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عطائی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)کنگاور

حوزه/ حجت الاسلام عطائی با اشاره به وظیفه مسئولان در پاسخ به بصیرت و حمایت مردم از انقلاب اسلامی، گفت: مسئولین در برطرف کردن مشکلات کوشش بیشتر کنند و دست غارت گران بیت المال را کوتاه کنند و در مسیر حفظ استقلال و امنیت و تقویت قوای نظامی و دفاعی با احدی مدارا نکنند.

حجت الاسلام عطائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، با توجه به بیداری و بصیرت بخشی حضرت امام(ره) در بین آحاد جامعه ایرانی گفت:  نعمت بصیرت و آگاهی و استکبار ستیزی است که مردم را در چهار دهه از عمر انقلاب به خیابان ها می کشاند و به فرموده مقام عظمای ولایت 22 بهمن تماشایی را به نمایش می گذارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)کنگاور با برشمردن برکات وجود ولایت فقیه در ایران اسلامی، افزود: نعمت تبعیت از ولایت امر است که انقلاب اسلامی نه تنها بعد از گذشت حدود 40 سال کهنه نشده، بلکه روز به روز بر نشاط و بالندگی و پیشرفت آن افزوده شده و خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شاهد برگزاری هم زمان جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دیگر کشورها بودیم، گفت: در برخی کشورها نام فرزندان خود را هم نام امام راحل نامگذاری کرده اند واین مسئله نشان دهنده علاقمندی سایر ملل دنیا به بنیانگذار جمهوری اسلامی است و این بدان معناست که انقلاب به خارج از مرزها و دور دست ها صادر شده است.

حجت الاسلام عطائی با اشاره به وظیفه مسئولان در پاسخ به بصیرت و حمایت مردم از انقلاب اسلامی گفت: مسئولین در برطرف کردن مشکلات کوشش بیشتر کنند و دست غارت گران بیت المال را کوتاه کنند و در مسیر حفظ استقلال و امنیت و تقویت قوای نظامی و دفاعی با احدی مدارا نکنند.

وی با بیان اینکه مسئولین دولتی در مسایل رفاهی مردم، اشتغال و مسکن جوانان و فراهم کردن اسباب ازدواج آسان، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند، گفت: در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند، چرا که در صورت کوتاهی، در قیامت بازخواست خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha