جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یوسف عباسعلی

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: هدف اصلی و مهم حوزه علمیه کردستان و مدارس تابعه ابتدا ارتقا کیفی و علمی طلاب و سپس ارتقا کمی است.

یوسف عباسعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری برنامه های خوبی توسط حوزه علمیه استان کردستان اجرا شد و امید است که این روند کماکان تداوم داشته باشد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: با این وجود نباید از برخی کاستی ها چشم پوشی کرد، که البته این امر طبیعی است، ولی در کل در سال جاری برنامه هایی که این حوزه برگزار کرد با توجه به محدودیت های فراوان همانند بودجه، بازهم در نوع خود قوی و قابل تقدیر بود.

عباسعلی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که برای سال تحصیلی آینده طلاب مدارس علمیه استان کردستان داشته ایم، ان شاء الله سال 97 شاهد توسعه و ترقی مدارس علمیه این خطه خواهیم بود، البته برای رسیدن به این مهم نیازمند همراهی و همکاری بیشتر اساتید هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در طول این چند سال وضعیت مدارس علمیه استان کردستان از نظر کمی و کیفی ارتقا محسوسی داشته است، گفت: براساس برنامه ریزی های حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه کردستان و معاونین حوزه، تحولات خاصی در مدارس علمیه استان روی خواهد داد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان افزود: البته رسیدن به نقطه کمال بسیار مشکل است، با این وجود حوزه کردستان، معاونین و اساتید بیشترین تلاش خود را برای این هدف به کار خواهند برد.

عباسعلی در ادامه با اشاره به اینکه ارتقا کیفی طلاب برای حوزه از ارتقا کمی مهمتر است، اظهار داشت: هدف اصلی و مهم حوزه  کردستان و مدارس علمیه تابعه ابتدا ارتقا کیفی و علمی طلاب و سپس ارتقا کمی است، لذا باید در سال آینده با برنامه ریزی منظم تر و حساب شده پیش برویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha