جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 آیین بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در اهواز

حوزه/ در آیین بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور بر دفاع اقوام ارانی از انقلاب و نظام تا پای جان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور با حضور علما، فضلا، مسئولان کشوری و لشکری، جامعه عشایر استان خوزستان و عموم مردم اهواز در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فجر برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله موسوی جزایری، به نقش عشایر لر و عرب در گسترش قیام‌های مردمی علیه رژیم پهلوی در خوزستان اشاره و تصریح کرد: اتحاد بین عشایر سند پیروزی و پشتوانه ملت ایران است.

همچنین سردار غیب پرور، در ادامه این مراسم، با تأکید بر نقش اقوام در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی، گفت: عشایر عرب، لر، آذری، کرد، ترکمن، بلوچ و اقوام دیگر در دفاع از اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کرده و به هدف والای پیروزی با شهادت نائل شدند.

بنا بر این گزارش، پس از سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان، از تمبر سردار مرتضی حسین پور، شهید شاخص سال ۹۶ سازمان بسیج عشایری کشور و همچنین کتاب زندگی‌نامه این شهید والامقام، با عنوان «مشتاق لقای خدا» رونمایی شد.

لازم به ذکر است، مداحی حاج صادق آهنگران به عنوان حسن ختام این مراسم باشکوه شور و حال مجلس را به نام مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) گره زد و دل‌های سوزناک خانواده‌های شهید را کرب و بلایی کرد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha