جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی خراسانی مدیر موسسه حدیث لوح و قلم در جمع اصحاب  رسانه

حوزه/ منشور حوزه و روحانیت در ۱۵جلد آماده شده است و فردا سوم اسفند در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء با حضور آیات یزدی و اعرافی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام علی خراسانی مدیر موسسه حدیث لوح و قلم عصر امروز در جمع اصحاب  رسانه در سالن کتابخانه حرم حضرت معصومه(س)که به مناسبت رونمایی از مجموعه منشور حوزه و روحانیت برگزار شد، گفت: منشور حوزه و روحانیت نقشه راه و چشم اندازی است برای حوزه و حوزویان که امیدواریم مورد استقبال جامعه هدف قرار گیرد.

وی افزود: گام مهم و اساسی در استناد به رهنمودهای یک شخص این است که یک جامعیت خاصی از رهنمودها و بیانات آن شخص وجود داشته باشد، تا آن سازمان و تشکیلات مربوطه با خوبی مسیر درست خود را انتخاب کند و حوزه نیز از این قائده مستثنی نیست.

حجت الاسلام خراسانی با بیان این که حوزه و روحانیت دو قالب اصلی این اثر فاخر می باشد، خاطر نشان ساخت: بیش از 9هزار صفحه در این اثر آورده شده و بسیاری از مطالب این اثر برای اولین منتشر می شود و به دست مخاطبان می رسد.

وی افزود: تالیف این اثر از سال 1386 و با همکاری موسسه انقلاب اسلامی آغاز شد و در طول تالیف این اثر از رهنمودهای مراجع و علمای حوزه بهره مند می شدیم.

مدیر موسسه لوح و قلم در پایان گفت: منشور حوزه و روحانیت در 15جلد آماده شده و ان شاء الله فردا پنجشنبه ساعت 9/30 در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء با حضور آیات یزدی و اعرافی رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha