جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

حوزه/ امام جمعه گرمسار با بیان اینکه با مخلّان امنیت کشور قاطعانه برخورد شود، گفت: هوشیاری مردم عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بود.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گرمسار، با محکومیت اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران تهران و به شهادت رسیدن پاسداران امنیت کشور توسط آشوب‌طلبان منحرف، اظهار داشت: کسانی که در ایام شهادت حضرت زهرا(س) باعث ناامنی در تهران شدند یک گروه یا جناح نبودند، بلکه تفکر دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را به صحنه اجرا رساندند.

امام جمعه گرمسار ضمن تسلیت به خانواده شهدای امنیت در حوادث خیابان پاسداران استان تهران، افزود: دشمن از هر روشی برای ایجاد ناامنی و بزرگ جلوه دادن این حوادث در تریبون‌های خاص خود، استفاده می‌کنند و هوشیاری ملت نقشه و توطئه آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شهادت پرسنل نیروی انتظامی و بسیج به دست مخلاّن امنیت در خیابان پاسداران نشان داد دشمن می‌خواهد با حوادث دست‌ساز خود، کشور را از حماسه‌ها و رویدادهای انقلابی  دور کند.

حجت‌الاسلام آرامی با اشاره به این که آمریکا و اسرائیل از هر روشی برای ایجاد ناامنی در ایران اسلامی استفاده می‌کنند، تا انقلاب به اهداف والای خود در دنیا نرسد، اظهار کرد: شمنان می‌خواهند با ایجاد اختلاف، کشور را دچار بحران کنند، البته ملت انقلابی می داند که رمز ماندگاری و شکست دشمن اتحاد در حول محور ولایت‌فقیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha