جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهدای بحرین

حوزه/ کارگردان مستند شهدای بحرین با عنوان "من هو الشهید التالی" گفت: از جمله برکات و تاثیرات خون مطهر شهدای قیام مردم بحرین، تداوم آن پس از گذشت ۷ سال است.

امین بابازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: ساخت این مستند چیزی در حدود 6 ماه زمان برد که آن هم بدون هیچ گونه حمایتی و به صورت شخصی صورت گرفت.

وی افزود: در این مستند هر چند که چیزی در حدود 60 درصد تصاویر آرشیوی هستند و مردم آن را مشاهده کرده اند، اما به گونه ای این قیام روایت شده که لحظه به لحظه جنایت آل خلیفه و استقامت مردم و جوانان بحرینی برای مخاطب به تصویر کشیده شود.

این مستندسار و فعال فرهنگی همچنین با اشاره به این که مردم بحرین در حمایت از رهبر خود آیت الله شیخ عیسی قاسم همدل و همصدا هستند، گفت: تشکل ها و گروه های بحرینی  هر چند که با هم اختلاف نظر و سلیقه قابل توجهی دارند اما همه در عرصه مقاومت در برابر ظلم آل خلیفه و حمایت و تبعیت از شیخ عیسی قاسم متحد هستند و همین مساله نظام سلطه و رژیم حاکم بر بحرین را به وحشت و هراس انداخته است.

وی با تاکید بر این که بی شک شهدا محور مقاومت در بحرین هستند، افزود: در این مستند کوشیده ام به سهم خود تاثیر و برکت خون شهدا در تداوم 7 ساله قیام مردم بحرین را به تصویر بکشم و نشان دهم که این مردم نه برای نان و شکم خود بلکه برای عقیده و حریت خود به میدان مبارزه آمده اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha