شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله صفایی بوشهری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان بوشهر به مسأله پذیرش در حوزه علمیه اشاره کرد و با تاکید بر شناسایی افراد با استعداد علمی و اخلاقی، نسبت به پذیرش کیفی طلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، ظهر امروز در نشست اعضای شورای حوزه علمیه و مدیران مدارس علمیه استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه حوزه استان گفت: با کوشش های صورت گرفته پیشرفت فوق العاده ای در زمینه های مختلف در حوزه علمیه استان صورت گرفته و از این نظر استان بوشهر در کشور زبان زد است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، پیشرفت های حوزه علمیه استان در عرصه سخت افزاری و نرم افزاری مطلوب دانست و بیان کرد: علاوه بر این حوزه استان به لحاظ رشد علمی و اخلاقی طلاب و اساتید و تعمیق علمی رشد بسیار خوبی داشته است هرچند تا جایگاه درخور فاصله داریم که این مهم نیازمند زمان است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه استان علاوه بر کیفیت، در کمیت نیز رشد قابل توجهی داشته است ابراز داشت: تعداد اساتید و طلاب در این چند سال اخیر رشد خوبی داشته است و این از نکات مثبت در حوزه علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر امر تهذیب و اخلاق در مدارس علمیه، گفت: اساتید و مسؤولان مدارس علمیه استان با برگزاری جلسات درس اخلاق و نیز اردوهای اخلاقی نسبت به ارتقای سطح تخلق طلاب برنامه ریزی مناسبی کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر همچنین به مساله پذیرش در حوزه علمیه اشاره کرد و با تاکید بر شناسایی افراد با استعداد علمی و اخلاقی نسبت به پذیرش کیفی طلاب تاکید کرد.

 در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین خدری، مدیر حوزه علمیه استان نیز به بیان گزارشی از جلسات کمیته تبلیغات پذیرش پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha