جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزاری جشن تولد برای «بنیامین» فرزند ۵ ساله شهید مسلمی سواری، نخستین مدافع حرم حضرت زینب(س)

حوزه/ جمعی از جوانان انقلابی اهواز، در روز تولد فرزند خردسال شهید مدافع حرم، طی مراسمی او را غافلگیر کرده و برایش یک دوچرخه خریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یکی از پاسداران به همراه جمعی از برادران و خواهران بسیجی کلان‌شهر اهواز، در حاشیه برگزاری نمایش «رزمی، فرهنگی، بصیرتی» ستارگان زمینی برای «بنیامین» فرزند خردسال ناصر مسلمی سواری، دومین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) جشن تولد گرفتند.

سروان تاجمیریان، مسئول برگزاری نمایش «رزمی، فرهنگی، بصیرتی» ستارگان زمینی، به خبرنگار «حوزه» در این خصوص گفت: شهید مسلمی سواری، یکی از مظلوم ترین شهدای مدافع حرم استان خوزستان است که علاقه خاصی به آخرین فرزند خردسالش داشت و به همین دلیل برای پاسداشت خانواده آن شهید مدافع و ابراز ارادت قلبی خود به آرمان شهید، تصمیم بر آن گرفتیم تا در شب تولد ۵ سالگی پسر کوچک این شهید والا مقام، «بنیامین» را غافلگیر کنیم.

وی تصریح کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهید و حمایت از خانواده شهدای مدافع حرم، دینی واجب و لازم نسبت به خون آن عزیزان از گلگون‌کفن است و امیدواریم ما نیز رهرو مسیر سبز و خونین آن‌ها باشیم.

لازم به ذکر است، شهید منصور مسلمی سواری، متولد ۱۳۶۰، هم‌زمان با هجوم تکفیری‌ها به سوریه، در کنار جمعی از دوستان افغانی خود به این کشور رفت و در روز دوم آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ هم‌زمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) توسط گروه‌های تکفیری در این کشور به شهادت رسید.

از شهید مسلمی سواری دو فرزند دختر فرزند و دو پسر به نام‌های علیرضا و بنیامین به یادگار مانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha