جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشن تکلیف و میثاق با آرمان های امام خمینی

حوزه/ آیین جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر دبستان هاجر۲ به همت مبلغات منطقه ۹ تهران امروز با حضور والدین، مدیر و معلمان این مدرسه در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

رقیه نصرالهی از مبلغات منطقه 9 شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که جشن تکلیف حضور در مهمانی خدا است، اظهار داشت: جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان فرشتگان زمینی یعنی آینده سازان ایران اسلامی است.

این کارشناس دینی با تقدیر از زحمات فرزانه نبی زاده مدیر دبستان دخترانه هاجر2 در برگزاری مراسم جشن تکلیف و اهتمام جدی بر تربیت دینی دانش آموزان، عنوان کرد: فرهنگ انسان ساز نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهم‌ترین برنامه هایی است که تلاش میکنیم تا به بهترین شکل به دانش آموزان آموزش دهیم.

نصرالهی در پایان با اشاره به نقش مهم والدین در تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان افزود: این مراسم برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با ارکان نماز، دو رکعت نماز به امامت حجت‌الاسلام کریمی از مبلغان حوزه علمیه استان تهران اقامه شد.

گفتنی است؛ بعد از اتمام مراسم جشن تکلیف، مبلغات منطقه 9 شهر تهران به همراه جمعی از دانش آموزان دبستان دخترانه هاجر2 با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مزار شهدای انقلاب اسلامی با آرمان های امام امت و شهدا تجدید میثاق کردند. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha