سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر سواحل دریای استان به دلیل حضور گسترده مسافران و گردشگران با فرهنگ های مختلف به محلی برای جولان افراد بدحجاب تبدیل شده بود، تصریح کرد: نباید در تعطیلات نوروز امسال شاهد چنین مسائلی در مناطق توریستی و تفریحی مازندران باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی این شهرستان، نیروی انتظامی را پرچمدار حفاظت از امنیت و اقتدار کشور و آسایش مردم دانست.

وی، معلمی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امنیت پایدار در کشور با مشارکت آحاد جامعه محقق می شود و نیروی انتظامی نیز در راستای پیشرفت، توسعه پایدار و ایجاد فضایی امن و آرام در تلاش است تا در سایه سار این امنیت شهروندان در آرامش از زندگی لذت ببرند.

حجت الاسلام قلی پور، امنیت را از ملاک های اثرگذار و مهم در میزان اقتدار کشورها دانست و گفت: امنیت بستری برای پیشرفت و تعالی ملت ها به شمار می رود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و حضور میلیون ها گردشگر و مسافر در استان بر ضرورت برقراری نظم و امنیت به منظور فراهم کردن شرایطی مناسب برای مسافران نوروزی تأکید کرد.

وی همچنین با بیان این که متأسفانه به دلیل حضور فرهنگ های مختلف در ایام شاهد بروز برخی ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در استان خواهیم بود، افزود: نیروی انتظامی باید با هر گونه مظاهر فساد و بدحجابی در این ایام برخورد قانونی کند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که نباید عده ای به بهانه استفاده از مواهب طبیعی مازندران، مروّج فساد در منطقه باشند، خاطرنشان کرد: بروز چنین مسائلی موجب ناراحتی مردم مؤمن و انقلابی این استان می شود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر سواحل دریای استان به دلیل حضور گسترده مسافران و گردشگران با فرهنگ های مختلف به  محلی برای جولان افراد بدحجاب تبدیل شده بود، تصریح کرد: نباید در تعطیلات نوروز امسال شاهد چنین مسائلی در مناطق توریستی و تفریحی مازندران باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عمل به قوانین و مقررات جامعه بستری برای حفظ نظم و امنیت در جامعه است، افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه فراهم کننده سعادت و رشد کشور را در پی خواهد داشت.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود با بیان این که آحاد جامعه باید تابع قانون باشند، خاطرنشان کرد: بی قانونی بستری برای رشد فساد و بندوباری در جامعه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اجرای صحیح قانون در جامعه امنیت عمومی را تأمین خواهد کرد، گفت: باید تلاش کرد تا فرهنگ رعایت قانون، نظم و مقررات در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که عدم رعایت قانون و کارشکنی در امور از سوی هر فردی به معنای زیرپا گذاشتن مصلحت جامعه است، بیان داشت: همه باید در جامعه خود را موظف به رعایت قانون بدانند تا شاهد برقراری نظم و امنیت در جامعه باشیم.

وی به رسالت نهادهای دینی و فرهنگی در نهادینه کردن فرهنگ قانون مداری در جامعه تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا وسیما در این باره رسالت سنگینی بر عهده دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha