شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهیان نور / راهیان سرزمین نور

حوزه/مسئول پادگان شهید حبیب الهی با اشاره به اینکه شش استان در این پادگان اسکان دائمی دارند، گفت: همه ساله نزدیک به بیش از ۱۱۰ هزار زائر در پادگان شهید حبیب الهی مستقر می شوند.

ابراهیم مقصودی، مسئول پادگان حبیب الهی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اینکه شش استان در قالب اردوهای راهیان نور در پادگان شهید حبیب الهی استقرار پیدا می کنند، خاطرنشان کرد: این اسکان همه ساله از اول مهرماه با حضور کاروان های دانش آموزی دخترانه و پسرانه راهیان نور آغاز می شود و از بهمن ماه نیز پذیرای ادامه کاروان های دانش آموزی و دانشجویی خواهیم بود.

مسئول پادگان حبیب الهی با بیان اینکه اردوهای دانشجویی تا ۲۴ اسفندماه ادامه داشت، گفت: پس از آن اردوهای سایر اقشار تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

مقصودی با بیان اینکه امسال نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران در معرض دید زائران راهیان نور قرار گرفته است، افزود: هفته گذشته پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پادگان به خاک سپرده شد که بر جمعیت زائران به غیر از کاروان های استان های مستقر همیشگی در پادگان افزود.

وی با اشاره به اینکه کاروان های استان های مستقر در ارودگاه های شهید مسعودنیا و باکری در مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام شرکت کرده بودند، افزود: رسیدگی به کارهای خدماتی اعم از آب، برق، غذا، ساماندهی به محل اسکان و تغذیه زائران اهم برنامه های پادگان حبیب الهی در ایام حضور کاروان های راهیان نور است تا زائران با کمترین مشکلات مواجه نشوند.

مسئول پادگان حبیب الهی عنوان داشت: استان های اردبیل، گیلان، قم، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و لرستان در پادگان استقرار همیشگی دارند.

مقصودی ادامه داد: گروه شهید باقری نیز همه ساله خانواده ها را بصورت اینترنتی ثبت نام می کند که از ۲۴ و ۲۵ اسفندماه تا دهم فرودین ماه با حدود یک هزارو ۵۰۰ تا یک هزارو ۸۰۰ خودروی شخصی به مناطق عملیاتی جنوب سفر می کنند و اسکانشان در پادگان حبیب الهی صورت می گیرد.

وی گفت: همه ساله نزدیک به بیش از ۱۱۰ هزار زائر از حیث اسکان و تغذیه در پادگان شهید حبیب الهی مستقر می شوند.

مسئول پادگان حبیب الهی در پایان به برگزاری رزمایش فرهنگی رزمی در پادگان اشاره کرد و افزود: افزون بر استان های مستقر پادگان که در رزمایش شرکت می کنند، استان های دیگری همچون کرمان، خراسان شمالی و رضوی، بوشهر و یزد هم حضور پیدا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha