جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعتکاف

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت شروع ایام اعتکاف در پیامی به معتکفین گف: عید تطهیر در زلال جویبار اعتکاف مبارک تان باد و از خلوت های عاشقانه در حریم امن الهی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بمناسبت شروع ایام اعتکاف در پیامی به معتکفین گفت: عید تطهیر در زلال جویبار اعتکاف مبارک تان باد و از خلوت های عاشقانه در حریم امن الهی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

وَ عَهِدْنَآ إِلَی إِبْرَاهِیمَ وَ إِسْمَعِیلَ أَن طَهِّرَا بَیْتِیَ لِلطَّآئِفِینَ وَ الْعَکِفِینَ وَ الرُّکَّعِ السُّجُود..
و ما به ابراهیم و اسماعیل امر کردیم که خانه مرا برای طواف کنندگان و مجاوران و رکوع کنندگان و سجده کنندگان پاک و پاکیزه کنید ..
آیه 125 سوره بقره 

معتکفین کوی دوست: 
سه روز در خلوت های عاشقانه به قصد  تطهیر دل،  روح و  جان در این عید ولادت حضرت امیرمومنان علی (ع)، پیشانی بر خاک می سایید و به سجده در برابر یگانه بی همتا،  اظهار عشق میکنید.
این عید تطهیر بر شما مبارک

از چشمه های زلال معرفت سیراب می شوید و از آرامش در کنار محبوب به دور از هیاهوی دنیا جان تازه می گیرد و از تعلقات  دور و دور تر می شوید .
معتکفین کوی یار:

سه روز در هوای حریم یار نفس می کشید و با آن دل بیقرار با قنوت دستانتان ، مانند پروانه ای در حلقه مشتاقان وصل آیه های باران را تلاوت می کنید.

خوشا بحال این دل های بی قرار .

خوشا بحال تان که خدای خود را می خوانید و او کریم است و رحیم.

منتظران واقعی مصلح جهان:

این سه روز در پیشگاه حضرت حق، برای ظهور آن یار سفر کرده و محبوب، که جهان تشنه معارف اوست دست به دعا بردارید و دعای فرجش را هر لحظه در این روزهای عاشقی زمزمه کنید.

عاشقان و دلدادگان راه روشن ولایت:

در این خلوت های بی نظیر دعا و نیایش در برابر آن یگانه هستی بخش برای سلامتی خلف صالح حضرت امام روح الله (ره) چشم و چراغ امروز مسضعفان، مظلومان و مسلمانان جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی ) در این روز عزیز و در قنوت و سجده هاتان با خدای متعال دعا کنید.

العجل یا مولای یا صاحب الزمان

اللهم عجل لولیک الفرج ...آمین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha