جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حضور قابل توجه نسل جوان در مراسم معنوی اعتکاف را امید بخش دانست.

به گزارش خبرنگار خبرزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دوشنبه شب در جمع معتکفین مسجد جامع تبریز با اشاره به ثمرات شرکت در مراسم اعتکاف اظهار داشت: یکی از مهم‌ ترین اهداف اعتکاف این است که راجع به پرسش ‌هایی همچون از کجا آمده‌ایم، آمدن ‌ما به این دنیا بهر چه بود و به کجا خواهیم رفت فکر کنیم.

وی با تقدیر از حضور پرشور جوانان در مراسم اعتکاف گفت: امروز در تمام عرصه‌ ها اگر جوانان ما بیش ‌تر از جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس نباشند، کمتر از آن‌ ها نیستند، حضور جوانان در اردوی راهیان نور نیز بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: راهیان نور یکی از بهترین راه‌ ها برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید جامعه است، حتی آن دسته از افرادی که برای گردش و تفریح، خوزستان یا سایر مناطق عملیاتی را انتخاب می‌ کنند، وقتی در حال و هوای مناطق عملیاتی قرار می ‌گیرند، متحول می ‌شوند و به شهر خود بازمی ‌گردند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین آل‌ هاشم بر ضرورت قدردانی از حضور نسل جوان تاکید کرد و اظهار داشت: در عرصه ‌های تولید، فرهنگ، علم، موفقیت ‌های هسته ‌ای و هیئت ‌های عزاداری شاهد حضور پررنگ جوانان هستیم و امروز می ‌بینیم که مراسم اعتکاف نیز با حضور حداکثری جوانان برگزار می ‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha