جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/امام جمعه موقت اهواز گفت: دولتمردان و مسؤولان ضمن حمایت از کالای داخلی، بازار مناسبی برای مصرف آن تهیه و از قاچاق کالا جلوگیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: حمایت از کالای داخلی گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و بدون حمایت از تولید داخلی، چنین اقتصادی محقق نمی شود.

امام جمعه موقت اهواز، عنوان کرد: اگر با ورود بی رویه کالای خارجی مشابه تولید داخل، عرصه را بر کالای ایرانی ببندیم، کالای ایرانی روی پای خود نمی ایستد و تولید، متوقف و فرصت های شغلی برای جوانان بیکار از بین خواهد رفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه در صورت عدم حمایت از کالای داخلی برنامه ریزی های کلان کشوری به سرانجام نخواهد رسید، خاطرنشان کرد: مخاطبان شعار سال جدید نخست مردم و سپس مسؤولان و تولیدکنندگان هستند که وظیفه مردم در قبال شعار سال، تعصب در خرید کالای ایرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری، گفت: تنها کالاهای خارجی خریداری شوند که تولیدشان در کشور نیست و یا اینکه کیفیت شان بسیار بالا باشد.

وی افزود: تولیدکنندگان حمایت عملی از کالای ایرانی را با رعایت آیتم های استاندارد و کیفیت بخشی به کالای داخلی نشان دهند.

امام جمعه موقت اهواز، در رابطه با وظیفه دولتمردان در قبال شعار سال تصریح کرد: دولتمردان و مسؤولان ضمن حمایت از کالای داخلی، تسهیلات لازم را برای تولیدکنندگان فراهم و با جلوگیری از قاچاق کالا، بازار مناسبی برای مصرف کالای ایرانی تهیه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، ادامه داد: قاچاق کالا به نوعی حمله دشمن به داخل کشور است که باید ریشه کن شود.

وی در پایان گفت: کالاهای وارداتی کنترل و مدیریت شوند تا عرصه بر کالای ایرانی تنگ نشود.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha