جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شاهبیکی

حوزه/امام جمعه شهرستان خوسف با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان نیاز کمّی و کیفی برای ساخت و تجهیز مدارس داریم، گفت: از خیرین مدرسه ساز دعوت می شود در مسائل فرهنگی به پرورش افکار دانش آموزان نیز توجه ویژه ای داشته باشند تا برای آنان در سطح مدرسه، فضای دلچسبی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام حامد شاهبیکی در آستانه برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی، اظهار داشت: در آموزه های دینی ما توجه به علم به صورت ویژه آمده است.

وی با بیان این که خلقت آدم همراه با علم بوده، گفت: هدفمندترین و شرافتمندترین خدمت به بشر را علم انجام داده است.

حجت الاسلام شاهبیکی با اشاره به این که در راستای علم و علم آموزی؛ معلمان و اساتید بیشترین ارزش ها را دارند، افزود: این موضوع برای کمک به مسئله علم است، لذا مسئله علم آموزی یک مسئله مقدس است.

وی عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز انسان های فرهیخته ای هستند که به مسئله مدرسه سازی اهمیت می دهند.

امام جمعه خوسف افزود: با وجود محدودیت امکانات و منابع دولتی، گاهی روستاها، حاشیه شهرها و برخی از مدارس فرسوده، نیاز به نوسازی و تجهیز دارد که خیرین مدرسه ساز با اشراف به بضاعت دولت، برای کیفیت بخشی مدارس و نیاز دانش آموزان اقدام می کنند.

وی ادامه داد: ممکن است مدرسه در منطقه ای وجود داشته باشد، ولی از امکانات تفریحی مناسب مانند سالن جلسات، سالن ورزشی، نماز خانه و یا فضای سبز مناسب برخوردار نباشد که در این امر خیرین مدرسه ساز سهم عمده ای برای تجهیز ایفا می کنند.

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه در سطح شهرستان خوسف تلاش های مبارکی برای مدرسه سازی انجام شده، عنوان کرد: محله های جدیدی با توجه به مهاجرت افراد به شهرستان ایجاد شده که نیازمند تجهیز و ساخت مدارس جدید است.

وی با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان نیاز کمّی و کیفی برای ساخت و تجهیز مدارس داریم، گفت: از خیرین مدرسه ساز دعوت می شود در مسائل فرهنگی به پرورش افکار دانش آموزان نیز توجه ویژه ای داشته باشند تا برای دانش آموزان در سطح مدرسه فضای دلچسبی فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha