جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، گفت: جامعه اسلامی باید درس با ولایت بودن و با ولایت ماندن را از عباس(ع) فرا بگیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جمع فعالان تبلیغی ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، گفت: جامعه اسلامی باید درس با ولایت بودن و با ولایت ماندن را از عباس(ع) فرا بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: حضرت ابوالفضل العباس(ع) شخصیتی بودند که همچون امام و مقتدای خویش، حضرت امام حسین(ع)، شجاعی با ایمان و مقاوم بود و یکی از ویژگی های بارز آن حضرت ولایتمداری ایشان بود که با تمام وجود از امام زمان خویش دفاع کرد و در رکاب آن حضرت ایستادگی کرد و جان خود را تقدیم راه امامش کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: حضرت عباس علیه السلام دارای مقامات بزرگی است، در حقیقت با ایثار، فداکاری و گذشت خود برای یاری رساندن به امام خویش از هیچ کوششی دریغ نورزید و پایدار و با استقامت در مسیر ولایت ماند تا به فیض عظمای شهادت رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود افزود: حضرت امام سجاد علیه السلام در حدیثی با اشاره به رشادت ها و جانبازی های حضرت ابوالفضل العباس(ع) می‌فرمایند: خدا رحمت کند عمویم عباس را که جان خود را فدای برادر، و دستان خود را فدای اسلام کرد و در بهشت جایگاهی دارد که تمام شهدا غبطه مقام عباس را می خورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha