جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم، بر لزوم بهره گیری علمای جهان اسلام از قرآن کریم برای حفظ وحدت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم، عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی که در سالن همایش‌های حوزه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، گفت: امروز علما و اندیشمندان جهان اسلام برای مبارزه با همه مشکلات کشورهای اسلامی که از سوی استکبار جهانی به آن‌ها تحمیل شده است و همچنین برای حفظ وحدت میان مسلمانان از معارف قرآن کریم بهره ببرند.
وی با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گام موثری در درمان بسیاری از دردهای کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات از 46 کشور دنیا به شهر مقدس قم که قطب جهان اسلام است آمده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم با اشاره به اینکه پرتو نورافشانی و هدایت‌گری قرآن کریم، تمام جهان را فراگرفته است، اظهار کرد: قرآن کریم قلب و جان مردم را در اختیار خود می‌گیرد.
وی با بیان اینکه قرآن کریم جامعه را به تعالی می‌رساند، عنوان کرد: عمل کردن به آیات قرآن کریم می‌تواند یک جامعه متمدن را به وجود آورد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم مطرح کرد: مقام معظم رهبری با تمسک به قرآن کریم با فرماندهی خط جبهه مقاومت اسلامی و غلبه بر کفار در سوریه، عمان و یمن نقشه استکبار جهانی را نقش بر آب نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha