جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استاندار خراسان شمالی

حوزه/استاندار خراسان شمالی از حضور آیت‌الله عالمی رئیس شورای عالی زکات کشور و نیز نماینده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مراسم تشییع آیت‌الله مهمان‌نواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، محمدرضا صالحی سه‌شنبه‌شب در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهمان‌نواز به خبرنگاران ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت ارتحال عالم بزرگوار آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: آیت‌الله عالمی نماینده محترم ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور و نماینده آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تشییع آیت‌الله مهمان‌نواز حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم با شرکت در مراسم تشییع این عالم ربانی به نوعی با ایشان تجدید عهد خواهند کرد، افزود: آیت‌الله مهمان‌نواز انسانی صبور ، اهل‌دل، اهل مدارا و تعامل بودند که در غروب همان روز معارفه بنده به دیدار ایشان رفتم و شاهد استقبال بسیار گرمی از جانب ایشان بودم که این کارشان بیانگر اهمیت آن عالم ربانی به منتسبین دولت بود.

صالحی با بیان اینکه نقش علمایی همچون آیت‌الله مهمان‌نواز در جامعه اسلامی ایران بسیار پررنگ است که بایستی در مباحث دینی و فرهنگی کشور نقش اول را داشته باشند، گفت: این عالم ربانی این‌گونه بودند و با ریاضت و خودسازی‌هایی که در طی دوران مختلف کشیده و انجام دادند در بین مردم از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار بودند.

وی اظهار داشت: آیت‌الله مهمان‌نواز در دوران زندگی حتی منزلی برای خود نداشتند که این امر نشان‌دهنده ساده زیستی، صداقت، پاکی و خلوص این‌گونه افراد است که قطعاً مردم نیز نسبت به این بزرگواران قدرشناس هستند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: مردم پاسداران واقعی انقلاب اسلامی ایران‌اند و با کسانی که روش زندگی‌شان همچون آیت‌الله مهمان‌نواز بود در خصوص پیشرفت و آبادانی کشور همکاری می‌کردند.

وی گفت: از این رو مردم خراسان شمالی نیز به عهد خود وفا کرده و در تمامی صحنه‌ها حضور پیدا کردند که قطعاً در مراسم تشییع این عالم ربانی برای تجدیدعهد و خداحافظی با یار دیرین انقلاب حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha