جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آيت الله حاج شیخ عبدالله محمدي ایلامی

حوزه/ مراسم اولين سالگرد ارتحال مرحوم آيت الله محمدي، نماينده امام و مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه سابق ايلام، یک شنبه نهم اردیبهشت، در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام یونس گلی با اعلام این خبر گفت: مراسم اولين سالگرد ارتحال عالم رباني و رزمنده مجاهد، مرحوم آيت الله حاج شیخ عبدالله محمدي، نماينده امام و مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه سابق ايلام، در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام افزود: آیت الله محمدی در سال 60 حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) را تاسیس کرد و تاکنون طلاب، اساتید و فضلای بسیاری در این مدرسه تربیت شده اند.

وی، زمان برگزاری این مراسم را یک شنبه 9 اردیبهشت، ساعت 10 صبح  اعلام کرد و افزود: سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین مصلحی، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و وزیر اسبق اطلاعات خواهد بود.

حجت الاسلام گلی بیان کرد: آیت الله محمدی از پیشکسوتان عرصه مبارزه علیه طاغوت و جذب جوانان به نهضت امام خمینی(ره) در دوران انقلاب بوده، نقش کم نظیری در 8 سال دفاع مقدس ایفا کرد و منشاء خدمات ارزشمند اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بسیار زیادی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha