شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 448377
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:ملت همیشه بصیر ایران اسلامیدر همه لحضه های مختلف پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده و اجازه نخواهد داد که به خط انقلاب وولایت آسیب برسد،چرا که این ملت روحیه بسیجی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در نشست بصیرتی طلاب حوزه نیمه وقت اکمال الدین، گفت: مسئولان باید با تمام وجود به چنین مردمی که در راه انقلاب تمام سختی‌ها را تحمل کردند، توجه کنند و با گوش سپردن به فرمان ولایت در رفع مشکلات مردم بکوشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین  افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند به ارزش‌های دینی و انقلابی این ملت همیشه بصیر وهوشیارآسیب وارد کند، ،چرا که این ملت در مقابل همه توطئه های دشمنان ایستاده و در مقابل همه دنیای آن‌ها با اقتدار ایستاده وخواهد ایستاد.

 وی اظهار کرد: امروز اقتدار و توان کشور ما به حدی رسیده که دشمنان شب و روز به دنبال تضعیف جامعه و تغییر در افکار ملت هستند که برای مقابله با این ترفندها لازم است، همه هوشیار باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:ملت همیشه بصیر ایران اسلامی در همه لحضه های مختلف پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده  و اجازه نخواهد داد که به خط انقلاب وولایت آسیب برسد،چرا که این ملت روحیه بسیجی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد:  دشمنان همواره تضعیف وحدت و یکپارچگی کشور را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند، اما به اهداف شوم خود دست پیدا نمی کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید برای جلوگیری از تجاوز دشمن باید قوی و قدرتمند باشیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بر سر قدرت نظامی و دفاعی خود با هیچکس مذاکره نمی‌کنیم.

وی اظهار کرد:  ما انتظار داریم دولتمردان و مسئولان ما در عرصه سیاسی با موضعی محکم و شجاعانه ، دشمن را از تهدید علیه ملت ما مایوس کنند

حجت الاسلام موسی صفی خانی، ردیس اداره تبلیغات اسلامی قزوین نیز در این نشست گفت: ملت ایران به پای دین ، عفاف و ارزش های اسلامی خون داده و همچنان این راه را ادامه می دهیم و برای شهادت در این راه ایستاده ایم.

وی افزود: دشمنان ما می خواهند با جنگ فرهنگی و اقتصادی توطئه های گوناگونی بین ما، خدا، علی(ع)، قرآن و رسول فاصله بیندازند و این ملت در برابر تمام این مکرها، ایستاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی توانسته وارد سن بلوغ عقلانی و معنوی خود یعنی چهل سالگی شود و این نشان دهنده این امر است که خداوند حامی انقلابی است که پشتیبان تمام مستضعفان عالم است.

وی اظهار کرد:  ما نباید تحت تاثیر حرفهای اجنبیها و تبلیغاتهای مسموم آنها قرار بگیریم و باید بصیرت، بینایی، آگاهی و وحدت داشته باشیم و برای حفظ انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: دشمن بداند که نمی تواند در صفوف بهم پیوسته ملت ما شکاف ایجاد کند ،چرا که این ملت ملتی عاشورایی وفاطمی است و شک نداریم که در آینده ای نزدیک، بینی دشمن را در همه عرصه ها به خاک خواهیم مالید.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: دنیای استکبار و استعمار و دشمنان و معاندین با انقلاب اسلامی که سالهاست منافع و مطامع خود را در اثر پیروزی انقلاب اسلامی از دست داده اند، تاکنون  نقشه ها و توطئه های آشکار و پنهان زیادی را برای از بین بردن این انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و به مرحله اجرا درآورده اند که به  لطف  خدا تاکنون همه نقشه های آنها نقش بر آب شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد:امروز هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی افزود: " اگر شکر نعمتی را بجای آورید آن نعمت را افزون خواهم کرد" و اگر بخواهیم ریشه‌های انقلاب اسلامی محکمتر از گذشته شود و در همهی جهان نفوذ کند و نیز اگر بخواهیم ارزشهای انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌ها راه پیدا کند باید این انقلاب را بزرگ بشماریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha