جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: با آیت الله سید موسی صدر دوست ورفیق بودم و انتظار از مسئولین این است برای پیدا کردن آیت الله سید موسی صدر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس موسسه امام موسی صدر، بر نشر آثار  آیت الله امام موسی صدر تأکید کردند و گفتند: این خانواده از خاندان بزرگ هستند؛ باید  مرکزی برای نشر آثار این عالم ربانی، و خدماتشان  درحوزه های مختلف به جامعه باشد.

این مرجع تقلید افزودند: با این عالم ربانی دوست و رفیق بودم و انتظار از مسئولین این است برای پیدا کردن آیت الله سید موسی صدر تلاش کنند.

معظم له بیان داشتند: زمانی که در لبنان بودم، از خدمات آیت الله موسی صدر می گفتند، معتقدم در لبنان هم باید مرکزی راه اندازی شود تا نام و یاد ایشان گرامی داشته شود.

 ایشان افزودند: سید موسی صدر از شخصیت های علمی، اخلاقی و فرهیخته و برجسته بودند، با شخصیت علمی ایشان در ارتباط بودم و باید تلاش کرد این چهره علمی و برجسته به کشور برگردانده شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشتند: شخصیت، افکار و اندیشه امام موسی صدر بسیار درزمان خود اثرگذار بود و ایشان یک عنصر برجسته‌ای بودند امیدواریم امام موسی صدر بازگشته و بتوانیم بیشتر از آراء و اندیشه‌هایش استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha