شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کاملی فر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: تا زمانی که در کشور ولایت فقیه حاکمیت دارد و مردم حمایت می کنند انقلاب اسلامی شکست ناپذیر و آسیب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، شب گذشته در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه، ابراز داشت: با توجه به نقش مهم ولایت فقیه، امروز نوک حمله دشمنان به ولایت فقیه، روحانیون و سپاه به عنوان بازوی ولایت فقیه است.

وی ولایت فقیه را دژ محکم انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: تا زمانی که در کشور ولایت فقیه حاکمیت دارد و مردم حمایت می کنند انقلاب اسلامی شکست ناپذیر و آسیب ناپذیر است.

حجت الاسلام کاملی فر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی و سازمانی سپاه دانست و ادامه داد: اگر سپاه ماهیت و هویت فتنه گران، براندازان نظام اسلامی و آشوبگران را برملا می کند به منزله دخالت در مسائل سیاسی و جناحی نیست.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه عاشورا، با بیان اینکه اکنون هجمه‌های سنگینی علیه سپاه و سرداران سپاه در حال شکل گرفتن است، تاکید کرد: هجمه‌های سنگینی علیه سپاه و سرداران سپاه هم از سوی دشمنان و استکبار جهانی و برخی از جریانات و گروه‌های سیاسی و هم متأسفانه برخی مسئولان که باید حامی و پشتیبان نیروهای مسلح باشند، می شود.

وی گفت: این طور نیست که برخی ها می گویند سپاه یک نهاد نظامی است، بلکه سپاه یک نهاد نظامی، فرهنگی و مردمی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، گفت: امروز قوت اصلی سپاه مسایل فرهنگی، معنوی و روحیه انقلابی است و اگر دشمن از سپاه وحشت دارد، به خاطر ارتباطی که بامردم دارد و ظرفیت به کارگیری جوانان مؤمن و انقلابی است.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه شهید مطهری درعلم، تقوا و اخلاق اسوه بود گفت: بصیرت، بینش عمیق، اطاعت از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر انحرافات و پاسخ به شبهات از خصوصیات بارز شهید مطهری است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha