جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 450672
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
کتاب دفاع مقدس

حوزه/ کتاب «خط شکن» اثر سردار«محمد مهدی فرهنگ دوست» است که به نقش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره و فداکاری و ایثار فرماندهان و سربازان پیرو خط ولایت، را یادآور شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت خاتم، ظهر امروز در نشست نقد و بررسی کتاب « خط شکن کویر»، با بیان این که نگارش رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل جوان ایفا می‌کند، گفت: شهدا آثار ماندگار انقلاب و جمهوری اسلامی هستند که باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس، افزود: یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های زمان جنگ معرفی کتاب‌های دفاع مقدس همچون خط شکن کویر است.

فرمانده ناحیه مقاومت خاتم معرفی نسل اولی های انقلاب از راه نگارش کتاب را ضروری دانست و گفت: آشنایی نسل امروز با مرام و فرهنگ رزمندگان اسلام مانع نفوذ بیگانه به فرهنگ ما می‌شود.

گفتنی است: کتاب «خط شکن» اثر سردار«محمد مهدی فرهنگ دوست» است که به نقش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره و فداکاری و ایثار فرماندهان و سربازان پیرو خط ولایت، را یادآور شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha