جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اردوی طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد در مازندران

حوزه/ اردوی آموزشی، علمی و تربیتی طلاب سراسر کشوربا حمایت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به صورت متمرکز در حوزه علمیه طالبیه تبریز به مدت دو ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر کاهش تعطیلات حوزوی و بهره ‌مندی از فرصت ‌‌های موجود در دوران تحصیل، دوره‌ای تابستانی در مدرسه علمیه طالبیه تبریز طراحی شده است.

اردوی آموزشی، علمی و تربیتی طلاب سراسر کشور به صورت متمرکز در حوزه علمیه طالبیه تبریز به مدت دو ماه از ۵ خرداد ماه تا ۲۷ تیر امسال با توصیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ومجوز مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار می شود.

این دوره و اردوی آموزشی با ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر از طلاب سطح دو (پایه های هفتم تا نهم) برگزار خواهد شد، عموم طلاب مدارس علمیه سراسر کشور می توانند برای بهره‌مندی از برنامه‌ های آموزشی، تهذیبی، اردویی، ورزشی و ... در این دوره نام ‌نویسی کنند.

ثبت نام از طلاب مدارس علمیه استان و علاقه ‌مند طی روزهای ۳۱ اردیبهشت و یکم خرداد بصورت حضوری خواهد بود، طلاب دیگر استان‌ های کشور نیز برای نام ‌نویسی و یا آگاهی از شرایط دوره می توانند با شماره تلفن ۳۵۲۴۰۲۲۲ ۰۴۱ تماس داشته باشند.

مدارک لازم برای ثبت ‌نام شامل گواهی مدرسه مبداء، کارنامه تحصیلی، عکس، کپی شناسنامه و تکمیل فرم‌های مربوطه است، قرار است در طول دوره اساتید برجسته آذربایجان جهت تدریس در کلاس ‌های مختلف آموزشی و اخلاقی حضور داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha