جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام تکیه ای

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم از اعزام سه هزار زائر اولی در سال گذشته به مشهد مقدس یاد کرد و گفت: در آستانه دهه کرامت کاروان باشکوهی از زائر اولی‌ها که از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخوردار نیستند به پابوسی امام رضا علیه‌السلام اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید باقر تکیه‌ای شب گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ترویج سیره اجتماعی امام رضا علیه السلام با تاکید بر خدمت کریمانه، تبیین نقش امام رضا علیه السلام با توجه به حرکت تاریخی ایشان از مدینه تا مرو، توسعه شادی مؤمنان در میان اقشار مختلف جامعه با نگاه الگوسازی به ‌عنوان محوریت‌های اصلی آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از فرصت دلدادگی آحاد جامعه به امام رضا علیه‌السلام استفاده کنیم، عنوان کرد: دهه کرامت می‌تواند فرصت مناسبی برای تبیین نقش محوری قم در ترویج آموزه‌های دینی و توسعه فرهنگ اسلامی باشد به همین علت باید برنامه‌های مختلفی را با رویکردهای ملی و بین‌المللی در دستور کار قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا، کمک به نیازمندان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری گردهمایی نوجوانان خادم از جمله مهم‌ترین اقدامات نمایندگی آستان قدس رضوی در قم به مناسبت دهه کرامت خواهد بود.

وی از اعزام سه هزار زائر اولی در سال گذشته به مشهد مقدس یاد کرد و گفت: در آستانه دهه کرامت کاروان باشکوهی از زائر اولی‌ها که از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخوردار نیستند به پابوسی امام رضا علیه‌السلام اعزام می‌شوند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha