سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
همایش

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی در جمع روحانیون ایلام گفت: بعد از رحلت امام (ره) جریاناتی به نام و خط امام(ره) اما در تضاد با افکار ایشان، علیه ولایت فقیه در حال فعالیتند و روحانیان در این زمینه باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام  شامگاه سه شنبه در همایش روحانیان استان(طلایه داران تبلیغ) گفت: یکی از ترفندهای دشمنان جنگ رسانه ای در برابر نظام و انقلاب است چراکه از الگوگیری کشورها از انقلاب ایران هراس دارند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: رجال سیاسی وقتی که از دنیا می روند طومار عمر سیاسی شان نیز از بین می رود، اما امام راحل(ره) 29 سال است که رحلت کرده اند، ولی هنوز فکر، راه و اندیشه ایشان در بین آزادی خواهان جهان زنده است، این همان ایده بعثت، عاشورا و اسلام است.

وی با بیان این که حرکت امام(ره) یک حرکت بزرگ جهانی بود که بیداری امت اسلامی و مستضعفان جهان را رقم زد، افزود: اگر به گفتمان امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری در همه عرصه ها تکیه کنیم، پیش خواهیم رفت، اما اگر بخواهیم کلیشه ای برخورد کنیم، ناکام خواهیم ماند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام در ادامه گفت: بعد از رحلت امام(ره) جریاناتی به نام و خط امام(ره) اما در تضاد با افکار ایشان، علیه ولایت فقیه در حال فعالیتند و روحانیان در این زمینه باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه گاهی عناصر کوته فکر قشری نگر امام را از رهبری جدا می کنند، افزود: امروز یک جریان مرموز در کشور قصد دارد امام(ره) را از آن جایگاه تهی کرده و اندیشه های ایشان را تحریف کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام یادآور شد: متاسفانه بعضی در کشور، آمریکا را به عنوان یک قدرت جهانی دانسته و در مذاکرات هسته ای نتیجه نگرفتند و امروز یا به کاخ سفید و یا به قاره سبز اروپا چشم امید دارند و امام این قدرت های جهانی را از هیمنه انداخت، که امروز اقتدار مقام معظم رهبری موجب عزت کشور شده و این اقتدار باید در همه عرصه ها اعمال شود.

وی اظهار کرد: امروز وزارت خزانه داری آمریکا اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران است و رهبر معظم انقلاب دستور دادند، باید در دولت اتاق جنگ اقتصادی علیه تحریم ها تشکیل شود و این گونه باید در برابر دشمن ایستاد، کوچکترین ضعف و عقب نشینی، دشمنان را جدی تر و گستاخ تر می کند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام یادآور شد: به فرموده امام راحل(ره) تا آمریکا آدم نشود ما هیچ مذاکره ای نداریم. الان رژیم آمریکا به عنوان یک دولت درنده جنایتکار می خواهد خواسته های خود را بر ایران تحمیل کند و انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، یکی از رسالت های روحانیون را بصیرت افزایی در جامعه دانست و تصریح کرد: بصیرت بسیار در جامعه کارساز است و نبود آن مشکلاتی به وجود می آورد، لذا باید با انتقال بصیرت به مردم آنان را از ترفندهای دشمنان آگاه کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha