جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که مدیران باید به نارضایتی هایی که در برخی ادارات و نهادها وجود دارد رسیدگی کنند، گفت: ارباب رجوع نباید در راهروهای ادارات دولتی سرگردان باشند، بلکه باید با سرعت به مسائل آنها رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در نشستی با جمعی از مسؤولان این شهرستان، خدمت به مردم را مهمترین وظیفه مدیران در نظام اسلامی دانست و گفت: مسؤولان کشور باید از همه ظرفیت های موجود در جهت خدمت صادقانه به مردم بهره گیرند.

وی با بیان این که پست و مقام در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت و امانتی برای خدمت به مردم است، افزود: یک مسؤول در نظام اسلامی نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که تنها چیزی که برای یک مسؤول و مدیر در نظام اسلامی ماندگار می ماند خدمت صادقانه به مردم و رفع گرفتاری های عمومی است، خاطرنشان کرد: مدیران باید به گونه ای تلاش کنند تا در پایان دوره مدیریت از آنها به نیکی یاد شود.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین خواسته ها و مطالبات مردم در هر مقطعی از مسؤولان رسیدگی به مسائل رفاهی و معیشتی بوده است، تصریح کرد: مردم حق بزرگی بر مسؤولان و این نظام اسلامی دارند و وظیفه همه مدیران رسیدگی جدی به مشکلات مردم است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که مسؤولان نباید به پست و مقام دل ببندند چون این منصب ها امانت و زودگذر است، خاطرنشان کرد: همان طور که امروز فرصت خدمت را به یک مسؤول داده اند، ممکن است فردا این فرصت از او گرفته شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مدیری موفق است که تنها برای رفاه و آسایش مردم کار کند، بیان داشت: یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تنها برای خدمت به مردم دغدغه داشته باشد و نباید به پست و کرسی وابسته باشد.

وی با اشاره به این که مدیران باید به نارضایتی هایی که در برخی ادارات و نهادها وجود دارد رسیدگی کنند، خاطرنشان کرد: ارباب رجوع نباید در راهروهای ادارات دولتی سرگردان باشند، بلکه باید با سرعت به مسائل آنها رسیدگی شود.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که امروز دشمنان انقلاب همه توان خود را برای فشار و ضربه زدن به این ملت به کار گرفته اند، افزود: آمریکایی ها باز هم همانند گذشته به حربه نخ نمای تحریم علیه ملت ایران متوسل شده اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مقامات آمریکایی فکر می کنند با فشار و تحریم می توانند خواسته های نامشروع خود به این ملت بزرگ تحمیل کنند، بیان داشت: این ملت چهار دهه است که با تحریم و تهدید های ظالمانه آمریکایی ها در حال زندگی هستند و سیاست های آنها نتوانسته مانع از پیشرفت و توسعه کشور شود.

وی با بیان این که ملت ایران با همه سختی ها و مشکلات امروز به مردمی الگو در جهان تبدیل شده اند، گفت:  گفتمان انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت های آزادی خواه جهان شده است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که ملت ایران به هیچ عنوان زیر بار زیاده خواهی های مقامات آمریکایی نخواهد رفت، بیان داشت: این ملت تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی خواهند ایستاد و از حق مسلم خود دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مسؤولان باید شتاب بیشتری به برنامه های اقتصادی خود بدهند، خاطرنشان کرد: نباید مشکلات اقتصادی موجود در کشور موجب نارضایتی مردم از وضع حال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha