جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبادی در دیدار با فرماندهان و روسای كلانتری ها

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: مواد مخدر بدترین ابزار دشمن برای نابودی کشورهای اسلامی است و نجات یک انسان از اعتیاد، به معنای حفظ ارزش های انسانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در جمع کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر رسالت مهمی را به عهده دارد.

وی با بیان این که قتل ناحق یک انسان مانند کشته شدن تمام زمین و آسمان‌ها است، افزود: نجات یک انسان از اعتیاد، به معنای حفظ ارزش های انسانی بوده که توسط پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر حاصل می شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های دشمن برای نابودی کشورهای اسلامی، بیان کرد: دشمن از تمام گزینه های روی میز برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

آلوده کردن جامعه به مواد مخدر ابزار استعمارگران است

وی بیان داشت: استفاده از مواد مخدر و آلوده کردن جامعه به این پدیده یکی از ابزارهای استعمارگران برای نفوذ در کشورهای هدف است. دشمن برای آلوده کردن جامعه به اعتیاد در گذشته هم از روش هایی مانند توزیع سیگار رایگان و سوخت تریاک استفاده می کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آلوده کردن یک انسان به اعتیاد باعث نابودی ارزش ها، ناموس و جان وی می شود، افزود: در حوادثی مانند ترور، تنها جان افراد گرفته می شود و همه چیز خود را از دست نمی دهد، اما انسان معتاد علاوه بر اینکه غیرت و جان خود را از دست می‌دهد، در انتها مانند تفاله در کنار زباله‌دان می‌میرد.

لزوم توجه ویژه خانواده ها و آموزش و پرورش به مقوله اعتیاد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تمام دستگاه ها، خانواده و مخصوصا آموزش و پرورش برای مبارزه با مواد مخدر گام بردارند، افزود: باید این امر در قالب های هنری و در افسانه های کودکان داستان سرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تمام افراد از موجوداتی مانند مار و عقرب می هراسند، گفت: باید شرایطی در جامعه به وجود آید که مردم مانند عقرب و مار نسبت به اعتیاد احساس خطر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha