جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قوه قضائیه

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: تضعیف قوه قضائیه را باید به نوعی تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علي اصغر دریایی، شامگاه امروز در مراسمی که در مدرسه سفیران خاتم الانبیاء شهر سنندج به مناسبت حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله شهید سیدمحمد بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: شهيد بهشتی یکی از نیروهای انقلاب و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود که زندگی و جان خود را فدای ارتقا و توسعه این نظام اسلامی در جهان نمود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: اگر مطالعه ای از زندگی شهید آیت الله بهشتی داشته باشیم به خوبی متوجه می شویم که بخش اعظمی از زندگی این مرد خدا در راه اعتلای اسلام و شریعت شیعه صرف شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهید بهشتی جزو معتمدین امام راحل بودند، گفت: شهید بهشتی تا لحظه شهادت همواره پشتیبان و یاور ولایت مطلقه فقیه بودند و تمام تلاشش اعتلای ولایت فقیه در کشور و نظام اسلامی بود.

دریایی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی ها و خصلت های ماندگار شهید بهشتی، عدالت محوری ایشان بود. ایشان در زمان حضور در مناصب قضایی هیچگاه حق کسی را پایمال نکرد و همواره بر ایفاد حقوق مظلومان اصرار و ابرام داشت.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی دیگر از کارهای مهم شهید بهشتی در دوران قبل از شهادتش تدوین دقیق قوانین قضایی بر اساس موازین شریعی دین مقدس اسلام بود.

دریایی در ادامه با اشاره به اینکه قوانین قضایی در ایران مطابق اصول اسلامی است، گفت: بسیاری از دشمنان و بدخواهان این نظام و مملکت به دنبال تضعیف قوه قضائیه هستند و هر روز با ساختن شایعات بی اساس به دنبال بی اعتماد کردن مردم به سیستم قضایی کشور هستند.

وی، تضعیف قوه قضائیه را تضعیف نظام عنوان کرد و بیان داشت: در این مدت بسیاری از دشمنان و بدخواهان خارجی و داخلی به دنبال تضعیف سیستم قضا در کشور هستند و با شایعات بی اساس و مضحک به دنبال بدنام کردن و پرونده سازی برای مسئولان قضایی جمهوری اسلامی می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha